Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, over de grens de Booster voor 90 euro besteld, zit betere crackling chry in verwerkt en mooiere effecten en ook nog een fanshape gedeelte.Ik heb 'm ook elk jaar, maar denk dat ik 'm dit jaar over sla. Zoveel mooie nieuwe boxen, dan kies ik toch liever daarvoor. En het komt ook door de prijs, de prijs die je 'vroegah' betaalde, kan je nu wel vergeten.
Blijft toch een mooie box: Ik heb net Rubro van de laatste afgeholpen ...
Iemand moet het doen![]()
Da's mooi bijtijds dat dit product al is uitverkocht bij de leverancier... wordt weer volop gestookt dus!![]()
Gaat dat niet om een restpartij(tje)? Lijk me sterk dat de Transbomber 2023 batch al is uitverkocht zonder dat de normale Rubro dealers nog zijn gevuld. Dat proces begint natuurlijk pas over paar maanden. En ze zouden dit jaar veel meer kartonnen van hetzelfde product kopen zeiden ze.
Rubro heeft in mei alle Dealers al benaderd voor de inkopen. En nu, 4mnd later, is hij daar uitverkocht. Voor de Dealers dus, uiteraard niet voor consumenten. Is niet zo gek voor hun meest verkochte artikel. Normaal gaan ze in september langs de dealers en is deze bak in november uitverkocht. Zelfde verhaal. Er komen/zijn er weer duizenden...
Als ik deze naast de the crown van vulaqn leg dan zet het mij wel even aam het twiijfelen..
Als ik deze naast de the crown van vulaqn leg dan zet het mij wel even aam het twiijfelen..