Transbomber

Al 3 in bestelling staan. Elk jaar vaste prik deze box. Laatste video valt inderdaad wat tegen maar deze box moet je ook gewoon in de straat ervaren en niet op een videootje.

Bij mij zit die ook ieder jaar in de collectie, maar afgelopen jaarwisseling was de Transbomber inderdaad iets minder vol dan voorheen. Oude voorraad zal bijna nergens meer zijn, dus nieuwe batch nieuwe kansen.

Ik heb 'm ook elk jaar, maar denk dat ik 'm dit jaar over sla. Zoveel mooie nieuwe boxen, dan kies ik toch liever daarvoor. En het komt ook door de prijs, de prijs die je 'vroegah' betaalde, kan je nu wel vergeten.

Ik heb 'm ook elk jaar, maar denk dat ik 'm dit jaar over sla. Zoveel mooie nieuwe boxen, dan kies ik toch liever daarvoor. En het komt ook door de prijs, de prijs die je 'vroegah' betaalde, kan je nu wel vergeten.
Mee eens, over de grens de Booster voor 90 euro besteld, zit betere crackling chry in verwerkt en mooiere effecten en ook nog een fanshape gedeelte.

De transbomber heeft mij op video's nog nooit kunnen overtuigen met corona wel in het echt gezien maar was toen prima. Maar deze zou ik persoonlijk niet elk jaar hoeven in mijn collectie. tenzij je deze weer kan kopen voor 65 a 75 euro.

Ik had afgelopen jaar 2x tegelijk gedaan, vond de effectspreiding echt matig tov afgelopen jaren. Hoop dat het de wind was, maar staat dit jaar niet meer in bestelling.

Ik heb - ik gok - 6 jaar geleden ook eens een Transbomber afgestoken met heel veel wind. Dat deed 'm echt niet goed. Hele magere effecten en teleurstelling.

Ik heb de Transbomber ook een aantal keer gezien met weinig tot geen wind en dan komt ie heel goed uit de verf.

Mijn conclusie: wind speelt een hele grote rol.

Laatst bewerkt:
Deze zag ik twee weken geleden nog live. Ik snap dat er een markt is voor deze box, maar zou er zelf nooit voor €120,- of meer voor neerleggen.€80-€85 zou ik een mooi bedrag vinden voor wat je krijgt.

Da's mooi bijtijds dat dit product al is uitverkocht bij de leverancier... wordt weer volop gestookt dus! :yes:

Gaat dat niet om een restpartij(tje)? Lijk me sterk dat de Transbomber 2023 batch al is uitverkocht zonder dat de normale Rubro dealers nog zijn gevuld. Dat proces begint natuurlijk pas over paar maanden. En ze zouden dit jaar veel meer kartonnen van hetzelfde product kopen zeiden ze.

Gaat dat niet om een restpartij(tje)? Lijk me sterk dat de Transbomber 2023 batch al is uitverkocht zonder dat de normale Rubro dealers nog zijn gevuld. Dat proces begint natuurlijk pas over paar maanden. En ze zouden dit jaar veel meer kartonnen van hetzelfde product kopen zeiden ze.

Rubro heeft in mei alle Dealers al benaderd voor de inkopen. En nu, 4mnd later, is hij daar uitverkocht. Voor de Dealers dus, uiteraard niet voor consumenten. Is niet zo gek voor hun meest verkochte artikel. Normaal gaan ze in september langs de dealers en is deze bak in november uitverkocht. Zelfde verhaal. Er komen/zijn er weer duizenden...

Rubro heeft in mei alle Dealers al benaderd voor de inkopen. En nu, 4mnd later, is hij daar uitverkocht. Voor de Dealers dus, uiteraard niet voor consumenten. Is niet zo gek voor hun meest verkochte artikel. Normaal gaan ze in september langs de dealers en is deze bak in november uitverkocht. Zelfde verhaal. Er komen/zijn er weer duizenden...

Ja precies, dat is dus dit jaar eerder gebeurd dan andere jaren. Wel een mooie symbolische mijlpaal dat Rubro op papier alle Transbombers al kwijt is. Het blijft een populaire bak inderdaad waarvan ik wel geloof dat veel winkels ze flink hebben ingekocht.

Ok, schaam schaam voor het rechtop filmen.
Mocht je t toch willen zien. Hierbij mijn Transbomber.

Heb hm nu 3 jaar op rij gehad en verwacht hem nog wel ergens mee te pakken voor aankomend jaar.

Als ik deze naast de the crown van vulaqn leg dan zet het mij wel even aam het twiijfelen..

Die bak van vulcan heb ik eens opgezocht en de prijzen die ik langs zie komen liggen rond de 199.
Het productfilmpje van de crown is geschoten met windkracht 0,0 zo te zien.

Ik denk dat sls je ze allebei afschiet in perfecte condities je wel voor een dikke 100 euro genaaid zal voelen :biertje:

Back
Bovenaan