Transbomber

Heel dik op de demo van Huisman, echter heb ik deze bak na jaren wel nu voor het eerst niet aangeschaft vanwege de enorme prijsstijging.

Blijft een geweldige cakebox, maar ik vind 130 euro waar die nu standaard voor wat aangeboden wel aan de hoge kant t.o.v. de 75 euro 'vroeger'. Ook was deze in mijn herinnering de eerste jaren spectaculairder. Maar tot 100 euro blijft dit voor mij desalniettemin de beste cakebox die je kunt vinden.

Blijft gewoon top presteren en chaos leveren, zelfs op afstand al een goede bak, in de straat helemaal top.
Ook dit jaar gewoon weer besteld, must have ieder jaar.

Ja, was toen budgetblokje met goedkope effecten en daardoor goed waar voor je geld. Nu waagt men dit met 120-130 een betaalbaar boxje te nemen noemen... :frusty: wat een pandemisch zwart gat en oorlogje wel niet mogelijk maken te vergoelijken hè... Zelf zal ik hier nooit meer dan €90-€100 voor neertellen. Net als ik voor een 2kg box de max bij 120 leg. Anders heb ik nog wel andere hobbies...

Ook zojuist weer op livestream gezien. Poh deze 2023 versie gaat echt niks tegenvallen hoor. Ramt 90% van de andere boxen er nog steeds vierkant uit. Blijft nog steeds mijn favoriete rammer.

Dit blijft simpelweg een top bak, eenvoudige effecten maar wel goede burst en effecten. Een heerlijke beuker met een mooi opbouwend tempo naar die o zo heerlijke laatste cake. Bij de Quartel demo stak deze er weer bovenuit.

Ik ben benieuwd of dit een oude batch was, want het gekke was dat bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal ( 2023 batch ) de 2e en 4e cake wat matig was qua spreiding en bij deze vond ik 'm juist goed en zelfs in real life dikker dan de chry crackling boeketten. Ieder geval waren beiden versie's dik en het publiek gaat er altijd wel los op!

Laatst bewerkt:
Blijft gewoon een echte beuker, op alle video's komt hij gewoon weer goed over. Donderdag op de demo ook echt gewoon goed. Levert veel ooh's en aah's op. Topper.

Back
Bovenaan