Transbomber

Ik had de fransbomber. Maar dat is niet dezelfde transbomber die ik in 2017 of 2018 had.

Eens. Veel rustiger en met wat kleurtjes ook. Niet meer de bijna all at once kbak die her eerst was. Hij kwam ook hoger.

PS En ja ik weet dat er misbaksels waren die echt all at once gingen. En dat er misbaksels waren die veel te laag gingen. Maar dan nog, Die van nu is echt een veel gemiddelder box dan het origineel.

Weer een enorm succes deze bak en met elkaar hebben we eens gek gedaan voor de finale; 8 stuks, wat een totale chaos en wat een finale zeg! Film volgt zeker nog later dit jaar.
De omstanders kwamen specifiek naar dit moment vragen ook, wat dat was, want het was gigantisch! Nogmaals, misschien niet de mooiste box, maar gegarandeerd geweld en chaos wat gewoon een succes is in de straat.

Acht haha, je hebt altijd weer baas boven baas :D Dat is wel heel extreem man..ben benieuwd naar de beelden :)

Ik hoop dat er qua vuurwerktraditie nog een volgend jaar gaat komen.
Ik heb er dit jaar voor gekozen om nog één keer vol gas te gaan en daarna wordt het zeker minder.
De vraag is daarnaast ook (als we een volgende jaarwisseling met vuurwerk mogen beleven) of er dan nog fluiters zullen zijn, want ik heb opgevangen dat ook die eruit moeten...

Meen je dat nou? Jezus, wat is dat nou weer, maar goed, in belgie heb je nog die scream salute cakes, en in Duitsland kan je dan ook nog wel terecht denk ik. Ook mandarin heeft een soort special 4 100 shots cake, dus zal altijd wel aanbod zijn. Maar ben benieuwd.

Deze voor het eerst geschoten dit jaar! Heerlijke rambak die het goed doet bij het publiek haha!

Volgend jaar denk ik 2 tegelijk schieten! Wat een geweld!

Deze voor het eerst geschoten. Had de versie met losse cakes. Heb niet naar het batchjaar gekeken, maar denk dan dus een wat oudere versie omdat deze tegenwoordig alleen maar compound is(?).

Hoe dan ook, enorm van genoten, de Transbomber deed het echt goed. Heb wel het idee dat de nieuwste batches het op film iets minder doen. Wat minder volle en ronde cracklingboeketten. Of lijkt dat maar zo?

Voor een goede prijs zo weer een meepakkertje.

Zeker kanshebber voor een prijs. Misschien wel concurrentie van de Berlin van Vulcan.

Laatst bewerkt:
Deze dit jaar voor het eerst in 3-voud geschoten in onze show en voor 65,- per stuk een goede deal! Gaf een enorme bak chaos.
Maar zag einde jaar prijzen voorbij komen van 130,- per stuk en dat zou het mij niet waard zijn. Zeker stand alone..

Back
Bovenaan