Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had de fransbomber. Maar dat is niet dezelfde transbomber die ik in 2017 of 2018 had.
Weer een enorm succes deze bak en met elkaar hebben we eens gek gedaan voor de finale; 8 stuks, wat een totale chaos en wat een finale zeg! Film volgt zeker nog later dit jaar.
De omstanders kwamen specifiek naar dit moment vragen ook, wat dat was, want het was gigantisch! Nogmaals, misschien niet de mooiste box, maar gegarandeerd geweld en chaos wat gewoon een succes is in de straat.
Ik hoop dat er qua vuurwerktraditie nog een volgend jaar gaat komen.
Ik heb er dit jaar voor gekozen om nog één keer vol gas te gaan en daarna wordt het zeker minder.
De vraag is daarnaast ook (als we een volgende jaarwisseling met vuurwerk mogen beleven) of er dan nog fluiters zullen zijn, want ik heb opgevangen dat ook die eruit moeten...
Straatfilmpje
Ik schaf hem niet meer aan, komt misschien ook dat afgelopen jaar leek op een maandag ochtend exemplaar ( kan misschien ook zo overkomen door de wind van afgelopen jaar )
Mooi laat maar staan. Meer voor mij