Transbomber

Weer een enorm succes deze bak en met elkaar hebben we eens gek gedaan voor de finale; 8 stuks, wat een totale chaos en wat een finale zeg! Film volgt zeker nog later dit jaar.
De omstanders kwamen specifiek naar dit moment vragen ook, wat dat was, want het was gigantisch! Nogmaals, misschien niet de mooiste box, maar gegarandeerd geweld en chaos wat gewoon een succes is in de straat.

Weer een enorm succes deze bak en met elkaar hebben we eens gek gedaan voor de finale; 8 stuks, wat een totale chaos en wat een finale zeg! Film volgt zeker nog later dit jaar.
De omstanders kwamen specifiek naar dit moment vragen ook, wat dat was, want het was gigantisch! Nogmaals, misschien niet de mooiste box, maar gegarandeerd geweld en chaos wat gewoon een succes is in de straat.

8 tegelijk wat een gekte zou dat moeten wezen, maar is dat wel nodig bij deze box het geeft al een enorme chaos. Wordt die bij meerdere tegelijk te rommelig? Ben benieuwd naar je film

Voor mij de beste box die er is en is die 100eu gewoon zeker waard.
Wij zijn met freakprijzen rond de 80-100 euro gewend dus wanneer er 100-125 voor gevraagd wordt vinden we het ineens duur, maar dat geld is die gewoon echt wel waard. Wij de Freaks zijn verwend hiermee.

Enorm genoten weer van deze topper. Zoals Mattenfreak al zegt hebben we samen met Djaimy er dit jaar 8, tegelijk gedaan. Moesten er 9 zijn, maar 1 stopte ermee na de eerste cake. Hadden boxen in w-shape gezet, groot gekkenhuis.

Laatst bewerkt:
Ik sluit me natuurlijk aan bij Omepje en Mattenfreak: wat een totale chaos gaf dit per 8 zeg! Heerlijk om het publiek los te horen gaan bij 8x cake 1, maar daarna met die salvo's en eindcakes... ontzettend gaaf. Films volgen, maar man man man, wat een gekkigheid!

Wij hadden er twee dit jaar gewoon brut geweld. Jammer dat het twee verschillende batch waren:confused:. Maar blijft een vaste waarde in onze collectie.

Denk dat ik hem dit jaar laat staan, tenzij ik em voor 70 euro tegen kom. Meer vind ik de huidige transbomber niet waard. Heeft echt wel wat ingeleverd afgelopen jaren.

Bijna identiek project geschoten, maar dan wel alle vier tegelijk. Kippenvel....

Oh nice man! Dat ziet er inderdaad nog gaver uit…wat een chaos haha, heerlijk. Dat ga ik volgend jaar ook proberen :thumbup:

Wel grappig, we hebben inderdaad voor precies dezelfde setup gekozen. Ik had hiervoor overigens nog de something different en 2x code red, maar was helaas vergeten de opname knop in te drukken dus dat gedeelte staat er niet op..

Ik hoop dat er qua vuurwerktraditie nog een volgend jaar gaat komen.
Ik heb er dit jaar voor gekozen om nog één keer vol gas te gaan en daarna wordt het zeker minder.
De vraag is daarnaast ook (als we een volgende jaarwisseling met vuurwerk mogen beleven) of er dan nog fluiters zullen zijn, want ik heb opgevangen dat ook die eruit moeten...

Back
Bovenaan