Transbomber

De wind deed deze bak ook totaal niet goed als ik de filmpjes zie. Ik had namelijk de 2017 versie op een demo gezien en die presteerde met windstil echt een stuk beter.

Ik twijfel nu tussen deze (2018 versie) en de Cubic Thunder van Rubro. Welke zouden jullie doen? De prijs is gelijk..

Ik kies dit jaar voor de oman van vulcan, volgens mij komt die nog het meest in de buurt van de originele eerste transbomber. Wat een bak was het die eerste batch.

Ik kies dit jaar voor de oman van vulcan, volgens mij komt die nog het meest in de buurt van de originele eerste transbomber. Wat een bak was het die eerste batch.

Klopt de oman is echt een dikke bak, transbomber was ook heel dik het eerste jaar. Alleen de Oman is wel iets duurder maar wel weer iets meer stijlvoller dan de bomber. Heb zelf 2 x cake 3 en 4 besteld van de bomber deze schiet ik 2 om 2 lijkt me toch wel een beetje chaos. Maar je hebt zeker een goede keus gemaakt met de Oman.

wat is zo speciaal aan productiejaar 2018 dan ????

Nou ja, je hebt 2 edities. Deze box heeft de naam ''De Transbomber'' en ''Transbomber'' heb je ook nog. Iets met twee verschillende fabrieken geloof ik. Of er verschil in uitwerkingen in zit, weet ik zo niet.

Klopt de oman is echt een dikke bak, transbomber was ook heel dik het eerste jaar. Alleen de Oman is wel iets duurder maar wel weer iets meer stijlvoller dan de bomber. Heb zelf 2 x cake 3 en 4 besteld van de bomber deze schiet ik 2 om 2 lijkt me toch wel een beetje chaos. Maar je hebt zeker een goede keus gemaakt met de Oman.

Klinkt goed!!

Valt me op dat er nog weinig filmpjes zijn met productie van 2018 trouwens

Back
Bovenaan