Transbomber

Geloof er niks van dat het aan de wind zou liggen vorig jaar. Die batch was gewoon super slecht. Dit jaar is die gewoon weer lekker op niveau.

Tnx voor je enthousiaste verhaal en filmpje!
Ben weer overtuigd dat ik toch weereen TB er bij neem dit jaar!
Zal nl ff aan een EVO Bomber te denken na de wat mindere beruchten eerder over de Transbomber.
Heb allern wel een dikke ‘Maarrr’,....waar scoor je nu dan een TB voor €75.-?

Op dit moment niet op veel plekken ben ik bang. Welke regio zoek je?

Op dit moment niet op veel plekken ben ik bang. Welke regio zoek je?

Regio Amsterdam, maar na de kerst richting Amersfoort om een (voordelig) aangeschafte Acatenango op te halen. Dus mocht jij nog een dealer weten die een TB heeft voor een aantrekkelijke prijs dan houd ik mij aanbevolen!

In Holten is ie nu voor €79,95 te krijgen maar dat is helaas iets te ver uit de richting voor je
Regio Amsterdam, maar na de kerst richting Amersfoort om een (voordelig) aangeschafte Acatenango op te halen. Dus mocht jij nog een dealer weten die een TB heeft voor een aantrekkelijke prijs dan houd ik mij aanbevolen!

Raden jullie dan toch weer de TB aan? de 2018 batch?
Zit te twijfelen om hem weer aan te schaffen, had de 2016 versie toen der tijd. Dat was een SUPER bak!

Raden jullie dan toch weer de TB aan? de 2018 batch?
Zit te twijfelen om hem weer aan te schaffen, had de 2016 versie toen der tijd. Dat was een SUPER bak!

Ik raad deze zeker aan, ik heb de 2018 batch nog niet live gezien, maar ook de 2017 batch was prima!

2017 versie kwam niet in de buurt van de 2016 versie maar die ging ook nergens meer over zo goed die was. Ik hoop met 2018 ergens er tussen in zitten.

Eergisteren heb ik deze live gezien. Ik werd er niet echt warm van, bij aanvang. De eerste helft gaat echt te sloom. Maar als ie het tempo oppakt, gaat het toch weer flink los! Bij deze box begon het publiek tóch spontaan te klappen na afloop, dus dat geeft wel te denken.

Wellicht iets te traag maar er komen toch weer beste klappen vanaf. Ziet er goed uit joh. Ben blij dat ik hem besteld heb.

Back
Bovenaan