Transbomber

Ja oke, maar van alle winkels in Nederland die zulke kortingen geven zijn ze op 1 hand te tellen en rijden mensen vaak een paar uur enkele rit voor.

Oké,ook aan gedacht maar dan wordt het al met al nog een duur boxje.
FF terug naar mijn vraag,....wie zou de voorkeur geven aan een Eventbox 4 seasons boven een Transbomber?

Oké,ook aan gedacht maar dan wordt het al met al nog een duur boxje.
FF terug naar mijn vraag,....wie zou de voorkeur geven aan een Eventbox 4 seasons boven een Transbomber?

Ik heb beide vorig jaar op een demo gezien, achter elkaar. De 4 seasons is echt een stapje hoger! Mooie effecten, gevarieerd en een goede burst. De transbomber heeft ook een goede burst hoor, maar op de andere vlakken scoort de 4 seasons hoger. Alleen het stukje chaos van de Transbomber mis je dan natuurlijk.

Tnx man!
Zou mooi zijn als je cake 4 van de TB los zou kunnen kopen en deze als laatste doorlonten aan cake 4 van de 4 seasons!
Maar ja,...is deze cake los te koop?

Hè tanx man!
Dat zijn interessante prijzen daar.
Heb je ervaring met die toko?, wil wel wat bestellen maar moet er wel ff een ritje vanuit a’dam voor over hebben.

Wil eigenlijk een 4 seasons aan het einde (box4?) doorlonten aan een transbomber,...kan dat?

Weet iemand de afmeting van een losse cake van de transbomber ?
Wil de finale cake in w-shape zetten en daarvoor heb ik de afmeting nodig :)

Ik heb even een vraag.
Vd week heb in de transbomber gekocht bij Loots.
Op de bovenkant is geen enkele lont/reservelont te zien waarmee de cakes kunnen worden doorverbonden.
Wanneer ik de cakes uit de doos haal is er slecht 1 lont te zien (wat de de hoofdlont is)
Iemand een idee of bij de nieuwe versie van de Transbomber de cakes al zijn doorverbonden in de fabriek?
Of hoe ik de cakes nu moet doorverbinden?

11876835-180A-4AD1-A802-E894292C0BD4.jpg

Bijlagen

• AEB64CF8-804A-4A09-A870-7D50E80B5781.jpg
    AEB64CF8-804A-4A09-A870-7D50E80B5781.jpg
    167,2 KB · Weergaven: 0
Het lijkt erop als die als is doorverbonden? hij zit ook aan elkaar geplakt, of heb je dit zelf al gedaan? Volgens mij zat er in de oorspronkelijke transbombers ook het 'rubro doorlontsysteem' waarbij een steekvlam onderin de volgende aansteekt.

Ja klopt inderdaad, hij zat al aan elkaar geplakt. Hopen dat het dan maar goed gaat ��
Thnx voor je reactie

Het is geen compound, want dan moet er verplicht een plankje/plaatje onder zitten. Maar voor de rest heeft het wel kenmerken van compound.. ik zou even het plakband los maken en kijken of ie is doorgelont.

Ik heb even een vraag.
Vd week heb in de transbomber gekocht bij Loots.
Op de bovenkant is geen enkele lont/reservelont te zien waarmee de cakes kunnen worden doorverbonden.
Wanneer ik de cakes uit de doos haal is er slecht 1 lont te zien (wat de de hoofdlont is)
Iemand een idee of bij de nieuwe versie van de Transbomber de cakes al zijn doorverbonden in de fabriek?
Of hoe ik de cakes nu moet doorverbinden?

Bekijk bijlage 41195

Wat is de batch 2017 of 2018 ?

Ik begreep dat vanaf dit jaar dat rubro geen gebruik meer maakt van het rubro systeem, dan zal hij vanaf nu compound moeten zijn, als hij nog het rubro systeem had gehad had je de cakes niet zomaar uit de doos kunnen halen

Wat is de batch 2017 of 2018 ?

Ik begreep dat vanaf dit jaar dat rubro geen gebruik meer maakt van het rubro systeem, dan zal hij vanaf nu compound moeten zijn, als hij nog het rubro systeem had gehad had je de cakes niet zomaar uit de doos kunnen halen

dat zou zonde zijn, werkt veel beter en zonder pauzes dan verschillende compound bakken...

Back
Bovenaan