BlueWhitePyro VWC lid zondag om 15:10 #3.521 Eerste keer dat ik hem had, en viel me niks tegen! Deed het ook goed bij het publiek
Edge VWC lid zondag om 22:12 #3.522 Edge zei: Was weer oud en vertrouwd lekker! Klik om te vergroten... Dit jaar de nieuwe batch geschoten en wel gemerkt dat er verschil inzit. De transbomber blijft een lekker bak, maar een mindere rambak dan vorig jaar! Hieronder filmpje van dit jaar, hierboven mijn bericht met het filmpje van vorig jaar. Laatst bewerkt: zondag om 22:41
Edge zei: Was weer oud en vertrouwd lekker! Klik om te vergroten... Dit jaar de nieuwe batch geschoten en wel gemerkt dat er verschil inzit. De transbomber blijft een lekker bak, maar een mindere rambak dan vorig jaar! Hieronder filmpje van dit jaar, hierboven mijn bericht met het filmpje van vorig jaar.
meester J. VWC lid zondag om 23:37 #3.523 Vond persoonlijk de 1e cake zichtbaar minder dan eerdere batches terwijl cake 2/3/4 het gewoon zeer goed voor elkaar kregen. Geef dit t.o.v. eerdere batches nog steeds een dikke 8!
Vond persoonlijk de 1e cake zichtbaar minder dan eerdere batches terwijl cake 2/3/4 het gewoon zeer goed voor elkaar kregen. Geef dit t.o.v. eerdere batches nog steeds een dikke 8!