Transbomber

Met alle berichten die ik hier las over demo's waar hij niet goed was toch een beetje bang dat hij misschien zou tegenvallen. Maar hij als vanouds weer super! Harde burst, grote boeketten, goed tempo.

Een deel van cake 3 en de gehele 4e cake gingen niet af. Zijn er meer mensen die problemen hadden dit jaar? Voor mij de eerste keer dat dit gebeurt bij een transbomber (schiet ze bijna jaarlijks).

(Overigens vatte even later de doos/het reeds afgegane deel vlam, en paar minuten later ging het restant alsnog af)
Exact hetzelfde hier, gloeide behoorlijk na en durfde eigenlijk niet eens bij het reserve lont te komen punniken na en kwartier.

Een deel van cake 3 en de gehele 4e cake gingen niet af. Zijn er meer mensen die problemen hadden dit jaar? Voor mij de eerste keer dat dit gebeurt bij een transbomber (schiet ze bijna jaarlijks).

(Overigens vatte even later de doos/het reeds afgegane deel vlam, en paar minuten later ging het restant alsnog af)
Hier ook last van ja, van 1 box finalecake niet afgegaan, klapte later uit elkaar toen de box vlam had gevat.

Heb de hele hype nooit echt begrepen, jaren terug ooit gehad, niet echt enthousiast.
omdat het (misschien) het laatste jaar is toch nog een kans gegeven, leuke bak, maar de hele hype waard? Wat mij betreft niet.

Had er nog eentje staan uit 2023, waar ik al twee jaar niet aan toegekomen was.

Dit jaar eindelijk afgestoken en wat een rambak zeg! Goede burst, flinke spreiding en dan de opbouw naar die finale toe… Gruwelijk dik! Deze werd ook heel erg goed ontvangen door het publiek, wat ik niet gek vond want ik moest me eigen ook even realiseren wat er zojuist gebeurd was na die finale! Wauw, wauw, wauw!
Ik had deze nog niet eerder geschoten maar nu snap ik de hype wel die er rond deze bak is geweest.

Hij was echt weer dikke prima, volle effecten en dikke chaos. Begonnen met een losse om toch even te testen, maar die ging er direct goed op, kreeg daar ook nog een video van door de buren wat verderop, die waren ook onder de indruk, en dat was er maar één.
De finale met 6 stuks tegelijk was echt weer enorm goed qua chaos, heerlijk. Zoveel van deze bak geschoten in al die jaren en dit is een blijvertje zolang de traditie blijft bestaan. Bedankt aan 365 voor een dikke actie op deze box, zo te lezen zijn er dikke projecten geschoten. :)

Back
Bovenaan