Toxic

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06408
Artikelnaam: Toxic
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 463 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Jouw relatie met deze cake zal alles behalve toxisch zijn. Wat een heerlijk bakkie, je hebt maar liefst 25 schoten met het maximale caliber van 30mm. Je krijgt veel verschillende, en de meest prachtige kleuren voorgeschoteld die giftig fel de complete lucht kleuren. Door deze te combineren met de fantastisch uitgevoerde brocade en chry-effecten ontstaat in de Riakeo Toxic een ware cocktail van genot. Let op.... deze cake is levensgevaarlijk: langzaamaan raak jij bedwelmd door zijn schoonheid.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 38 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €42,95
Voorverkoopprijs: €36,95
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

15062024114235RIAkeoToxicvuurwerk.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	15062024114235RIAkeoToxicvuurwerk.png Vertoningen:0 Grootte:380,7 KB ID:	1795466

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe ziet hij er op de die feacesboek video uit? Want die mag ik niet zien. Niet net als Mairo Gold irl dubbele snelheid ofzo?

Ziet er heel goed uit, heldere kleuren ook. Geen mega dikke burst ofzo maar dat spreekt voor zich. Had al weinig twijfels over de NL Riakeo, maar nu eigenlijk geen twijfel meer dat het gewoon allemaal goed spul gaat zijn.

Mooi ding idd. Lijkt wel alsof die op de demo hierboven wat sneller schiet ten opzichte van de officiële video.
Daar ben ik wel blij mee want ik vond hem nét te langzaam.

1:40 Nog een filmpje van een iets andere positie gefilmd. Hier komt die nog dikker over naar mijn mening! Blij dat ik al die Riakeo cakes besteld heb.

Back
Bovenaan