brian the freak
VWC lid
Rare vraag maar kan ik deze compound kwijt in een Citroën C1? Ik weet de afmetingen niet van deze compound. Anders sta ik raar te kijken tijdens de ophaal dagen.
Op zijn kant denk ik wel. Plat niet iig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rare vraag maar kan ik deze compound kwijt in een Citroën C1? Ik weet de afmetingen niet van deze compound. Anders sta ik raar te kijken tijdens de ophaal dagen.
We gaan het tegen die tijd uitvogelen. Hij komt er sowieso als we dit jaar mogen knallen![]()
Om bovenstaande te bekrachtigen, hierbij onze films van deze topper:
Persoonlijk gaat mijn voorkeur absoluut uit naar de 100/144sh bakken die er op de markt zijn. Heb al heel wat grote blokken gestookt, maar iedere keer weer valt het me iet wat tegen. De box an sich, en ook andere grote bakken, zijn prachtig en niets mis mee. Maar wat je aanhaalt Daan ben ik het helemaal mee eens, het tempo van die dingen vind ik echt een min punt. Met oud en nieuw moet het gas erop en moet er chaos zijn, daar heb je in mijn ogen echt de 100/144 bakken voor nodig.
Ik zal in het vervolg niet snel meer een grote compound na 00:00 schieten, die zou ik doen voor het 00:00 moment. Dan kan ik er wel lekker van genieten in alle rust. Mooi van de tempowisselingen,schietrichtingen, tail enz enz genieten. Maar om 00:00 moet er geknald worden.
Thanks voor je toelichting. Dat dacht ik eigenlijk al.. ik vind grote boxen nooit interessant. Deels vanwege de hoge prijs natuurlijk, maar ook omdat het vaak weinig toevoegt qua spektakel vergeleken met een kleinere box. Het blijft vaak een beetje gemiddeld qua wow factor, tot de laatste cake(s). Het enige voordeel wat grote boxen hebben, is dat je wat langer naar vuurwerk staat te kijken. Maar de wow factor wordt vaak gecreëerd door een dikke finale en dan kan je net zo goed een enkele compound of hooguit een dubbele compound nemen.
Precies wat jij zegt heb ik ook. Na 00.00 moet het echt rammen en dan kan je beter voor een wat snellere box gaan en het liefst een wat kleinere. Niet dat deze saai oogt hoor, totaal niet. Maar in dit geval ga ik dan liever weer voor de Transbomber Champion.
Na alle goede berichten heb ik hem besteld!
Erg blij mee, hoop er een goede koop mee gedaan te hebben![]()
Als je deze voor een goede prijs kan meepakken, moet je dat zeker doen!
De vraag is, wat is volgens jou een goede prijs? Ik heb wel wat in m'n hoofd, maar ben benieuwd naar je mening!