Tournament Box 432'S

De vraag is, wat is volgens jou een goede prijs? Ik heb wel wat in m'n hoofd, maar ben benieuwd naar je mening!

Een goede prijs voor een product is voor iedereen vrschillend, en heeft ook te maken met wat je te besteden hebt. Hoe graag je het product wil hebben is natuurlijk ook een belangrijke factor.

De vraag is, wat is volgens jou een goede prijs? Ik heb wel wat in m'n hoofd, maar ben benieuwd naar je mening!

Je zou het een beetje kunnen vergelijken met andere triple, double of zelfs enkele compounds. Ik weet hem ergens te koop staat voor 217 euro. Deel dat door drie en je hebt de prijs per compound. Komt neer op iets meer dan 70 euro per 144 shots blok. Dat is een redelijke prijs lijkt mij.

Dank voor alle reacties! Ik had zelf al de nodige vergelijkingen gemaakt en een prijs voor mezelf bepaald, ik was alleen benieuwd naar jullie definitie van 'een goede prijs' :)

Nou ben ik best wel nieuwsgierig aangelegd :p

Dus kom maar door :)

Per 500 grammer in I-shape vind ik €20 een nette max. prijs (speciale effecten uitgezonderd), dus dat zou een max. prijs van €240 zijn. Maar aangezien deze afgelopen jaar voor €200 te koop was, is het wel m'n doel deze daarvoor aan te schaffen!

Wat ik mij afvroeg, zijn er eigenlijk al beelden van de 2020 versie opgedoken (vanuit Duitsland oid)? Een youtube- en vwc zoektocht leverde helaas alleen maar 2018-2019 batches op.

Ik wilde m gewoon een keer gehad hebben. Prima box maar zou m niet snel nog een keer halen. Tempo is het net niet.

Ik wilde m gewoon een keer gehad hebben. Prima box maar zou m niet snel nog een keer halen. Tempo is het net niet.

Zo zie je maar weer dat de belevenis per persoon verschilt. Afgaande op het filmpje vind ik het tempo precies goed. Sneller wordt het alleen maar rommeliger van.

Zo zie je maar weer dat de belevenis per persoon verschilt. Afgaande op het filmpje vind ik het tempo precies goed. Sneller wordt het alleen maar rommeliger van.

Ja is kwestie van smaak. Lag misschien ook meer aan dat ik er meer van verwachtte in de straat ofzo.

Back
Bovenaan