Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hele fijne doos. Ga je geen spijt van krijgen. Compound loopt ook door zonder merkbare vertragingen.Jaja mijn bak ook weer binnen ( de 11e al met 25% ) de enige box die ik voorheen nog niet heb gehad van vuurwerkmania. ben benieuwd !
Mijn filmpjes, ondertussen meest bekeken tournament box straatfilmpjes op yt.
Geniet er nog een keer van
Wat blijft die 2e film toch geweldig! Ongekend grote effecten bevat dit bakbeest, is hier blijven staan vorig jaar ivm de mist. Kijk er erg naar uit deze af te steken hoor!
Die woohooo op het eerste filmpje is ook mooi en gemeend![]()
@Roald Die film op 200 meter afstand is echt dik, maar het is natuurlijk vooral geniaal dat je die én die terwijl je eronder staat hebt. Chapeau!
Dat blijft een prachtig filmpje inderdaad, inmiddels al meerdere keren bekeken. En inderdaad, geef je zus dit jaar de opdracht nog meer te filmen, betere films gaan we niet krijgen.
Lol. Hier ook weer in de collectie dit jaar . Voor de 2keer dit jaarSorry ik ben inmiddels verhuisd![]()
Sorry ik ben inmiddels verhuisd![]()
Ja voor 199 maar die actie is afgelopen helaas... hier dit jaar weer in de straat deze top box! Veel variatie en goed tempo en burstIemand deze doos al onder de 217,50 gevonden? Heb deze al 1x voor deze prijs, maar ik zoek er nog een![]()
Rare vraag maar kan ik deze compound kwijt in een Citroën C1? Ik weet de afmetingen niet van deze compound. Anders sta ik raar te kijken tijdens de ophaal dagen.