Tournament Box 432'S

Het tempo vind ik persoonlijk perfect. Van deze grote box kun je mooi genieten met dit aardige tempo en salvo's. Maar ik moet toegeven dat snelle boxen, zoals die van funke bijvoorbeeld, snel went.

Laatst bewerkt:
Hoe vond je de burst?

Gewoon normaal voor 25mm. De 400s Total Display van Magnum deed niet onder voor de meeste schoten uit de Tournament Box. Maar bijvoorbeeld de goud salvo´s op 1.35 en 1.41 gingen ineens heel hard. Je ziet dat de spreiding daar ook groter is dan de andere schoten. Dit was overigens de 2020 versie van de Tournament Box.

De Transbomber Champions Edition is een kleiner doosje, ook in de hoogte, maar klapt nog wel een tandje harder dan deze.

Had deze na 2 jaar doorschuiven eindelijk zelf eens in bezit. Door zn onhandig grote formaat zo lang mogelijk in de auto laten staan, ook in de hoop dat de wind wat zou afnemen, maar die werd alleen maar harder snachts.. Maargoed, blok hield zich goed staande in de rukwinden, leuke variatie aan effecten, maar heb toch liever die lekkere compacte 100 sh 25 mm blokkies van goede kwaliteit.

Dat is wel een hele grote blunder als ik eerlijk moet zijn. Ik kijk altijd nog naar de blokken voordat ze op een hoop worden gezet / in de fik vliegen. Na mijn laatste grote box ging ik nog even alles bekijken en zag ik bvb nog plastic over de laatste cake van de vwb anniversary box zitten. Die stak ik dus nog even bij het reservelont aan, maar die had ik ook heel makkelijk kunnen missen

Oh ik lees nu terug dat je deze in een hele show had verwerkt, dan kan ik het opzich wel snappen

Oh ik lees nu terug dat je deze in een hele show had verwerkt, dan kan ik het opzich wel snappen
Was idd in de show verwerkt, en dag daarna pas opgeruimd. Zonde wel, maar goed. Verder is alles wel afgegaan.

We zijn met 2 man alle blokken na gelopen, en hebben deze gewoon over het hoofd gezien. Zilver folie was ook groots gedeelte eraf gegaan.

Hiervan alle 3 de compounds in één keer aangestoken. Wat een bruut geweld! :D

Had deze na 2 jaar doorschuiven eindelijk zelf eens in bezit. Door zn onhandig grote formaat zo lang mogelijk in de auto laten staan, ook in de hoop dat de wind wat zou afnemen, maar die werd alleen maar harder snachts.. Maargoed, blok hield zich goed staande in de rukwinden, leuke variatie aan effecten, maar heb toch liever die lekkere compacte 100 sh 25 mm blokkies van goede kwaliteit.

Houdt zich goed staande. Ik vraag ook af of je op het platte land woont. Ik hoor voor de rest geen enkel ander vuurwerk? Veel wind neemt toch ook wat van de ervaring weg. Ik zou deze niet hebben afgestoken en als ik het zo bekijk is dat terecht. Maar wie weet: volgend jaar plensregens bij windkracht 6?

Houdt zich goed staande. Ik vraag ook af of je op het platte land woont. Ik hoor voor de rest geen enkel ander vuurwerk? Veel wind neemt toch ook wat van de ervaring weg. Ik zou deze niet hebben afgestoken en als ik het zo bekijk is dat terecht. Maar wie weet: volgend jaar plensregens bij windkracht 6?

Vuurwerk zat in de omgeving in de vooravond en tot een uur of 1 snachts. Zit aansluitend aan een groot veld en parkeerplaats, erg weids opgezet allemaal. Deze rond kwart voor 2 's nachts afgestoken ongeveer, dus het was al aardig rustig aan het worden inderdaad :blink:

Zal helaas niet meer te koop zijn doordat alle dubbele en triple compounds eruit gaan.

Volgens mij is hier nog geen 100% duidelijkheid over. Misschien nog wel te koop maar dan verkocht als losse delen? Of heb je uit betrouwbare bron vernomen dat ze per direct gestopt zijn met de import in welke vorm dan ook? Ik zou hier graag duidelijkheid over willen en velen met mij verwacht ik.

Back
Bovenaan