Ben ik de enige die hem vind tegenvallen?? Oké tuurlijk is het een vette compound 12x 10 shots in Z-shape, maar ik vind het filmpje een erg vertekend beeld geven. Als je er pal onder staat lijkt het wel ergens op ja... maar dit is bij iedere cake en compound het geval.
Ik vind hem niet meer dan oké. Een 5.5. Sierlijk? Ja. Bruut? Zeker niet. Een wow-effect? Misschien, maar dan enkel door het Z-shape schieten. Z'n prijs waard €180-€220? Ik vind van niet.
Het schieten van de Z-shape rijen maakt zeker indruk, maar daarmee is ook alles gezegd. De boeketten afzonderlijk zijn prima uitgevoerd voor een kooiloos product maar probeer ze eens afzonderlijk te bekijken. Dan is dit niets meer en niets minder dan een prima compound. Maar voor de prijs mag je toch echt veel meer verwachten...
Ik denk dat je met de vernieuwde versie van de Mega Willows beter af bent of anders met de Hardcore Helium. Die laatste is niet helemaal een goede vergelijking, maar wel één die de potentie van deze box mooi laat zien.
Er zit veel potentie bij dit soort producten, er is veel te weinig van op de markt, maar we hebben echt grotere uitwerkingen nodig met meer kracht, zeker als we het over een 30mm compound hebben. Magnum (concurrent in het algemeen) wordt niet zomaar enorm gewaardeerd door iedereen op dit forum en vele andere liefhebbers die hier niet actief zijn... deze compound mist dit.