blackmoon
VWC lid
Ja maar dat gaat ie niet
Heb jij 'm aangestoken? Denk dat je berichten een beetje voorbarig zijn. Wacht maar eens af...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar dat gaat ie niet
Ja maar dat gaat ie niet
De box viel mij qua effecten en burst niet tegen al was dit zeker niet het beste 30mm product. Wat me wel erg tegen viel was zeker 2 minuten vertraging tussen cake 1 en cake 2, ik stond al op het punt om de reservelont aan te steken toen hij ineens weer pakte en doorging. Misschien dat vocht hier een rol heeft gespeeld aangezien ze nog maar kort van de boot af waren maar dit heeft de beleving van de box dus wel verpest. Voor mij daarom helaas de flopper van het jaar :(
Twee minuten vertraging dussen cakes is wel heel veel. Naast dat dat gewoon irritant en vervelend is, is het ook nog eens levensgevaarlijk. Je zal maar net het reserve lont aan willen steken als ie weer verder gaat..
Wel iets om te onthouden voor als ik 'm dit jaar ga schieten.
Ik stond dus ook op het punt om het reservelont aan te steken. M'n zwager stond er ook bij, ik hoorde ineens dat er iets begon te sissen en riep wegwezen! Een paar seconden later kwam dus cake nr 2.
Zo heb ik het nog nooit meegemaakt, een box die ergens stopt komt sporadisch voor en is jammer maar niet direct gevaarlijk. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een box of cake na zo'n lange tijd weer aan gaat. Dit was dus wel link vooral omdat het een box is die nogal breed schiet en als je richting de box loopt voor de reservelont moet je naar de andere kant van de box dus je moet er langs/omheen.
Dus dat, juist omdat het een waaier is die een aantal schoten tegelijk in de breedte schiet. Ik zou me de tyfus schrikken, gelukkig was je op tijd weer weg!
Ik stond dus ook op het punt om het reservelont aan te steken. M'n zwager stond er ook bij, ik hoorde ineens dat er iets begon te sissen en riep wegwezen! Een paar seconden later kwam dus cake nr 2.
Zo heb ik het nog nooit meegemaakt, een box die ergens stopt komt sporadisch voor en is jammer maar niet direct gevaarlijk. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een box of cake na zo'n lange tijd weer aan gaat. Dit was dus wel link vooral omdat het een box is die nogal breed schiet en als je richting de box loopt voor de reservelont moet je naar de andere kant van de box dus je moet er langs/omheen.
Wat het zou kunnen verklaren is dat de overgang niet goed was en daadwerkelijk uit, maar dat er karton van de box aan het smeulen was en door de wind aangewakkerd werd en langzaam bij de lont van cake 2 kwam.
Boxen bij mij vlogen 5 minuten na schieten ook spontaan in brand, door de wind kunnen smeulende stukjes karton weer ontbranden.