vwkfreak89
VWC lid
Al bericht over van een dealer. Helaas geen zin in discussies want dealer niet op vwc dus niet betrouwbaar dus hou wijselijk mijn mond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan heeft dit bericht ook weinig toegevoegde waardeAl bericht over van een dealer. Helaas geen zin in discussies want dealer niet op vwc dus niet betrouwbaar dus hou wijselijk mijn mond
Dan heeft dit bericht ook weinig toegevoegde waarde
De dozen die ik vandaag gezien heb van deze dure jongen zijn kooiloos en lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze de kooien al verwijderd hebben bij de winkel die ik heb bezocht.
Een box met kooi zal wel weer teveel lawaai maken met 10 schoten tegelijk. Gelukkig zit er straks een rechts kabinet.
Nee denk ook niet dat de gesprekken daar nu over gaan haha. Ik bedoel dat de regels wellicht wat soepeler gaan worden? Een vuurwerk verbod is dan sowieso van de baan. Maar dat terzijde.
Azijn gedronken vanmorgen?Nou succes met deze kooi loze dure doos ...
Nou succes met deze kooi loze dure doos ...
Ja maar dat gaat ie nietEn als dit ding oppermachtig presteert koop jij deze dure kooiloze doos volgend jaar vrolijk ook