Tomahawk

Al bericht over van een dealer. Helaas geen zin in discussies want dealer niet op vwc dus niet betrouwbaar dus hou wijselijk mijn mond

Product heeft gewoon geen kooi, bijna niks van pangu 2023 wordt geleverd in kooi.
Enkel de yellow river en goliath wat ik persoonlijk gezien heb.[SUP][/SUP]

De dozen die ik vandaag gezien heb van deze dure jongen zijn kooiloos en lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze de kooien al verwijderd hebben bij de winkel die ik heb bezocht.

Nee denk ook niet dat de gesprekken daar nu over gaan haha. Ik bedoel dat de regels wellicht wat soepeler gaan worden? Een vuurwerk verbod is dan sowieso van de baan. Maar dat terzijde.

Nee denk ook niet dat de gesprekken daar nu over gaan haha. Ik bedoel dat de regels wellicht wat soepeler gaan worden? Een vuurwerk verbod is dan sowieso van de baan. Maar dat terzijde.

Ik denk dat we daar niet op hoeven te rekenen, tenzij de branche flink gaat lobby-en voor soepelere regels. Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze partijen tegen een verbod zijn en dat dat verbod er de komende jaren niet gaat komen.

Ik hoop wel dat de branche flink gaat lobby-en voor in ieder geval het afschaffen van de 25KG regel en terugkeer van Nederlands knalvuurwerk. Daar zijn voldoende argumenten voor te bedenken, juist ook op het gebied van veiligheid. Wij hebben allemaal geleerd met vuurwerk om te gaan door hele dagen met een rugzak vol astronauten rond te lopen, als die in je hand ontplofte had je hooguit een blaar. De kids van nu moeten leren omgaan met vuurwerk door nitraten en cobra's af te steken, dus veel meer ellende. Maar goed, ik dwaal af... :D

Back on topic, geen kooi om de Tomahawk dus helaas, ik blijf wel ontzettend benieuwd hoe die gaat presteren, ik hoop dat het in de buurt komt van de productvideo, op basis daarvan aangeschaft tenslotte.

Een flink apparaat zo te zien!

Hoop eigenlijk ergens nog stiekem, dat iemand de mogelijkheid heeft om hem voor oud en nieuw af te steken en een video te plaatsen :p

Ben toch wel heel benieuwd.

Ben benieuwd of die doos daar weer onder ooit nog voor dumpprijzen weggaat of voor de huidige woekerprijzen schimmel blijft staan oogsten

Laatst bewerkt:
Heb m zelf niet, maar hoop voor iedereen die hem heeft dat dit een fantastisch product is. Elkaar wat gunnen doen we te weinig tegenwoordig.

Wel een reus van een box. Lekker zwaar ook. En door de kwaliteit van Pangu in het algemeen heb ik er wel vertrouwen in dat ik hiervan ga genieten :D

Back
Bovenaan