Tomahawk

Vond de Harpoon op basis van de straat video's beter presteren. Deze bak zou ik nog niet voor de online prijs nemen

Lemon en seablue sterren in 4e en 5e salvo zijn wel bloedmooi, smarties in eindsalvo ook. Rest standaard, niet bijster groot en/of iets te hoog.

Had hem afgelopen jaarwisseling ook maar zou hem nooit meer kopen voor dat geld. Effecten niet Pangu waardig en zo jammer dat tie kooiloos was, merkte je flink in uitwerkingen.
Daarnaast stopte die voor laatste cake waardoor die middels reservelont nogmaals aangestoken moest worden.
Kortom was eenmalig voor mij.

Had er dan een kooi omheen gedrukt en de adviesprijs op 230 gezet...
Hij is nu duur en tegenvallend, met kooi was 'ie gewoon duur geweest.

Helemaal mee eens. Ik heb er totaal geen moeite mee om de hoofdprijs neer de te leggen voor een mooi product maar dan verwacht ik daar ook topkwaliteit voor terug. Zonder kooi krijg je dat per definitie niet en daarom vind ik dit toch een gemiste kans. De potentie is er echt wel voor dit soort boxen, kijk maar naar de Elegant Night van Funke, maar dit is hem voor mij persoonlijk toch net niet.

Het valt me ook op dat ik niet de enige was waarbij deze box ergens stopte. Al ging die van mij na een paar minuten vanzelf weer verder. Er zitten dus duidelijk twee kwaliteitsproblemen in, zowel de uitwerking is matig als het doorlonten tussen de cakes.

Zoals eerder aangegeven was het voor mij de flopper van de collectie, absoluut eenmalig en buiten de Yellow River komt er geen Pangu meer bij mij in de collectie. Net als Evolution is dit merk behoorlijk om zeep geholpen, B-merk kwaliteit en A-merk prijzen...

Had er dan een kooi omheen gedrukt en de adviesprijs op 230 gezet...
Hij is nu duur en tegenvallend, met kooi was 'ie gewoon duur geweest.
De adviesprijs stond al op een zuinige 259 Euro. Je zal het er maar voor betaald hebben dan voel je je nog meer in je zak gescheten.

Ik stond vorige week nog raar te kijken toen ik de tropic snow van evo aanstak, maar dat was iig nog een dikke bak voor 109 euro.

Als ik hiervoor een dikke 200 had betaald zou ik wel ff stevig balen en de pis erin hebben.

Erg gemengde gevoelens over deze bak. Mooi, ja. Zoals eerder opgemerkt waren de middelste rijen wat minder dan de start en de finale maar over het algemeen, mooie bak.

Maar voor deze prijs, niet meer. 30mm was er niet aan af te zien, burst niet indrukwekkend. Voor dit geld mag je een absoluut topproduct verwachten, zeker als er een Pangu label opgeplakt is. Al zegt dat na dit jaar ook niets meer.

Rustig aan mensen het is gewoon een ander photoshop design. Dat de designer kennelijk niet zo goed is in W-shape maken betekent niet dat de box zelf geen W-shape meer is

Vorig jaar besteld en dit jaar weer (dit jaar nog goedkoper als vorig jaar, ruim onder de €200). Ik vond het echt een bruut apparaat. Zal vanavond proberen m'n straatfilmpje ervan te delen met jullie.

Back
Bovenaan