Tomahawk

15 artikelen tegelijk uitverkocht lijkt me wel heel toevallig

Er zijn winkels die via de site van gbv geen voorraad controle doen en dan komen er ineens uitverkocht berichten en dan denkt men oh ik moet het aanpassen. tevens heeft GBV de artikelen welke ter keuring bij IL&T lagen op voorhand uit gezet tot er een uitslag was. Wellicht dat die twee te samen dat resultaat gaf.

Maandag kwam er een uitverkocht bericht van GBV daar stond de Tomahawk ook op, maar er stond met grote letters onder het bericht dat deze items nu niet meer te bestellen zijn, maar alles wat reeds besteld is wel uitgeleverd wordt

De compound zelf komt te laat, maar de dummy is er al wel? Lijkt mij dat ze met hetzelfde schip vervoert worden.

We horen vanzelf wel als hij niet binnenkomt, maar tot nu toe heeft de importeur aangegeven dat alles voor de kerst binnenkort. Daar ga ik dan ook van uit.

De compound zelf komt te laat, maar de dummy is er al wel? Lijkt mij dat ze met hetzelfde schip vervoert worden.

We horen vanzelf wel als hij niet binnenkomt, maar tot nu toe heeft de importeur aangegeven dat alles voor de kerst binnenkort. Daar ga ik dan ook van uit.

De dummy is eind november al uitgeleverd, deze is vooruit gestuurd.
Tomahawk verwachten wij donderdag, vrijdag of zaterdag binnen te krijgen.

Da zegt niks. Beiden is in omdoos 1.4g anders (1.3g) mocht het niet vervoerd. Daarvoor een kooi hè. Kooi d'r af, staat er weer geen G-sticker op,want zo vervoer je 'm niet :D dus ff omdoos openen, komt er zekerheid.

Da zegt niks. Beiden is in omdoos 1.4g anders (1.3g) mocht het niet vervoerd. Daarvoor een kooi hè. Kooi d'r af, staat er weer geen G-sticker op,want zo vervoer je 'm niet :D dus ff omdoos openen, komt er zekerheid.

Oke, misschien kan een dealer dat nog even checken dan, thanks! En als jullie toch bezig zijn, schiet 'm vanavond even ergens en maak een filmpje... :D

Top, ben erg benieuwd! Bedankt voor de info!!

Kan beide hé, een product waar een kooi omheen zit valt eigenlijk onder 1.3 maar vanwege de kooi wordt 'ie ingeschaald in 1.4. Producten zonder kooi zijn ook 1.4.
In dit topic is eerder vermeld dat die kooiloos is. :)

Laatst bewerkt:
Kan beide hé, een product waar een kooi omheen zit valt eigenlijk onder 1.3 maar vanwege de kooi wordt 'ie ingeschaald in 1.4. Producten zonder kooi zijn ook 1.4.
In het product topic van de Tomahawk staat dat die kooiloos is. :)

eeeeh....dit is toch het product topic van de Tomahawk, of ben ik nou gek? :bonk:

Ik dacht dat het nog niet duidelijk was omdat ie nog niet binnen was. Nou ja, we wachten het wel af, Vuurwerk Huizen zal het later wel melden.

eeeeh....dit is toch het product topic van de Tomahawk, of ben ik nou gek? :bonk:

Ik dacht dat het nog niet duidelijk was omdat ie nog niet binnen was. Nou ja, we wachten het wel af, Vuurwerk Huizen zal het later wel melden.

Eh inderdaad, foutje.
Definitief antwoord zal wel komen inderdaad.

Back
Bovenaan