Tolla Mina [Uitloop 2023]

Zie nu ook de film pas, hadden deze wel, maar niet geschoten, best balen, want wat een topper zo in de straat zeg. Dit jaar maar wat van op de lijst zetten, deze is heerlijk om tussendoor even te schieten ook. :)

Wow toevallig kom ik deze tegen.. Geweldige cake hoor! Zet ik gelijk op het lijstje "in de gaten houden". Jammer dat deze mij vorig jaar al niet opviel.

Nu al een uitloper ? Is net een jaar te koop geweest. Nouja hopen dat de rest partij voor weinig weg gaat dan want vind hem best goed.

Deze was mij nooit opgevallen, en ik vind het echt een geweldig stukje vuurwerk. Lekkere fluiters en de salvo's creëren een redelijk mooie volle lucht.
Nu moet ik wel zeggen dat ik deze mening heb na het zien van het filmpje van Mike. De filmpjes daar voor vind ik beduidend minder, zowel qua uitwerkingen, tijdsduur dat de effecten blijven hangen en het kleurenpracht (die die niet hebben en bij Mike wel)

Mij was de cake ook niet echt opgevallen zeg, maar wat een fijne cake is dit zeg. Erg tof om bijvoorbeeld in een finale te gebruiken.

Back
Bovenaan