Tolla Mina [Uitloop 2023]

Kan ik deze qua fluit een beetje met Pounding Napalm vergelijken of is dat een verbeterde versie? (Pounding napalm vind ik maar mwoa)

Deze vandaag nog meegepakt met de cr freak actie. Benieuwd hoe de fluit in het echt over komt.

Blijft een leuke cake, hier te zien als omlabeling voor de internationale markt.

Opvallend, lijken wel wat bombettes in de tube al te knallen? Desalniettemin een leuk schouwspel, gaaf element voor een showtje.

Ik heb deze niet geleverd gekregen, kreeg te horen dat deze was afgekeurd. Naar mijn weten niet, zag ook echt niks weggaan of staan bij alle vestigingen van blaxx vuurwerk

Ik heb deze niet geleverd gekregen, kreeg te horen dat deze was afgekeurd. Naar mijn weten niet, zag ook echt niks weggaan of staan bij alle vestigingen van blaxx vuurwerk
Klopt wel dacht ik. Volgens mij mochten alleen de losse exemplaren uitgeleverd die al uitgepakt in bunkers stonden. Ivm afkeur kooiconstructie.

Ik had deze bij Intratuin Breda besteld en gewoon geleverd gekregen. Dus dat er wel exemplaren geleverd worden klopt.

Helaas ging deze niet helemaal lekker. Er gaat echt van alles fout in deze film, ook nog ruzie met mn statief dus heb mn mobiel eraf getrokken en uit het handje verder gefilmd :p
De fluit was wel kikke, na de Tolle Mina komt de nieuwe Thunderbolt 1, was op zich best een leuke combinatie.

Leuke cake die tolle mina..maar die harde knallen tijdens het lanceren, hoort dat zo? Ik schrok er best van zo hard dat dat ging. Ik was blij dat ik hem tussen 2 cakes had gezet, anders was die waarschijnlijk omgevallen

Ik vond het een hele leuke cake, knallen waren niet opvallend hard als je het mij vraagt. Omvallen was geen probleem, zat bij mij in een klein showtje. Dit jaar komen er een paar meer in te zitten :)

Ik heb mijn voor de afgelopen jaarwisseling bestelde exemplaren gewoon uitgeleverd gekregen en ze presteerde ecth meer dan prima. Staat dan ook weer hoog op de wishlist voor eind dit jaar.

De Tolla Mina is een leuke salvo cake, lekker fluitje en boeket. Blinkt niet uit in een van de twee, maar vooral in de combinatie. De fluit is niet echt schel en het boeket niet heel groot, vind hem daardoor wel redelijk aan de prijs. Zou hem liefst per twee schieten maar wordt wel een duur geintje dan. Zal door het plastic voor de fluiter uitloop zijn.

Back
Bovenaan