Cracking Thunder
VWC lid
Oh, ik dacht het aan mij lag, maar de 2013 versie was dus toch wel een stuk beter. Dacht even dat er per ongeluk een Silver Willow met een verkeed etiketje afging
Naja kan gebeuren!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er geen verstand van, maar is het niet mogelijk de cakes al in China te controleren of hij presteert zoals gevraagd? Dat scheelt vervoers- opslag- import- en controlekosten, oftewel 90% van de gemaakte kosten zodra je besluit deze versie niet naar Nederland te halen.Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
Maar ik laat me absoluut niet uit het veld slaan en kom sterker terug.
Ik weet inmiddels dat ik niet iedereen tevreden kan stellen en dat heb ik dan ook niet meer als drive.
Mijn doel is nu gewoon goed vuurwerk uit het hogere kwaliteits segme t op de markt zetten en dat gaat op een andere manier dan voorheen.
Later in het jaar zal duidelijk worden wat ik hiermee bedoel![]()
Ik heb er geen verstand van, maar is het niet mogelijk de cakes al in China te controleren of hij presteert zoals gevraagd? Dat scheelt vervoers- opslag- import- en controlekosten, oftewel 90% van de gemaakte kosten zodra je besluit deze versie niet naar Nederland te halen.
Ik had trouwens een 2013 versie en dat was echt genieten.
Snap dat het een grote teleurstelling is, zou er ook van balen. Maar om nou een heel merk erop af te rekenen. Een merk dat nota bene op de markt is gebracht door een liefhebber die voor de jaarwisseling al aan gaf dat niet alle producten zo waren als gevraagd....
Ik heb in ieder geval genoten van de Evolution items die ik dit jaar had. De titanium Thunder zat daar overigens niet bij...
Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
Zoals gezegd ga ik er alles aan doen om hem op het 2013 niveau te krijgen.
Als het goed is heb ik er straks meer de hand zelf op.
gr
Zoals gezegd ga ik er alles aan doen om hem op het 2013 niveau te krijgen.
Als het goed is heb ik er straks meer de hand zelf op.
gr