Titanium Thunder

Ik wil de salute finale gaan opbouwen: eerst 1 ti thunder daarna 2 en daarna 5, [ precies 1 karton :) )
en daarna als eindschot nog 8 stuks at once ( de oude ) van katan.

Zou deze harder knallen dan de Finale Fate van Wolff? Deze heeft 70 schoten voor €49.95, de Final Fate 156 schoten voor €59.95. Als de knal vergelijkbaar is, is de keuze makkelijk?

Zou deze harder knallen dan de Finale Fate van Wolff? Deze heeft 70 schoten voor €49.95, de Final Fate 156 schoten voor €59.95. Als de knal vergelijkbaar is, is de keuze makkelijk?

Het (maximale) kruitgehalte geeft mogelijk ook al een indicatie over de knal. Deze heeft 371/70=5.3g per schot, Die van Wolff maximaal 500/156 = 3.2g. Al hoeft dit niet per se iets te zeggen.

Mogelijk ook een optie trouwens?:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23480-Thunderstruck

happy thunder Q!
Massa w-shape bak en afmaken met geweld in 1 keer!
Zelf schiet ik deze na 3 crackling w shape blokken waar ie dan wel heel goed bij past.

Deze gisteren in de finale gezien van de demo in Lopik, maar ik werd er niet vrolijk van... Knallen waren niet erg hard (ze vielen niet op iig) en er zat net als bij de eerdere Titanium Salute ook weer een mislukt palm effect bij de "salutes". En het tempo vond ik ook 10x niets...
Bekijk dit filmpje van Hutter maar (op ongeveer 7:25 zie je ze het beste):

Toen ik er 160m vanaf stond vond ik deze er toch alles er behoorlijk uit knallen. Gaat hard zat dus ik maak me echt geen zorgen. Een van mijn favorieten geworden, harde knallen en mijns inziens kan deze gemakkelijk in de top 3 van harde en mooie knalcakes, de enige paar cakes die harder gingen waren de nu mythische:p Salute cake 1, de junior jack en de happy thunder q, die alles er tegelijk uit schiet.

Het viel mij ook op dat er een soort palm effect in zat en om nu te zeggen dat ze zo super hard waren ook weer niet.
Heb hier 1 karton van en had ze puur om de knal besteld en het mooie titanium boeket maar ja het is niet anders jammer eerst de at once de junior jack en dan nu ook de titanium thunder anders als voorheen.

Ik heb inmiddels even geinformeerd bij gerrit.
Het betreft idd de TT.
Wederom een fout waar ik behoorlijk geiriteerd door ben.
Knal is goed.
Maar de sterren heb ik een godsgruwlijke hekel aan.
En dat zullen de meeste van jullie ook wel weten.
Ook deze nemen we mee in de evaluatie.

Gr

Kijk Marcel dat weet ik dan wel weer te waarderen dat je hier gelijk een reactie plaats.
Binding met je klanten en feedback geven.

Kijk Marcel dat weet ik dan wel weer te waarderen dat je hier gelijk een reactie plaats.
Binding met je klanten en feedback geven.

Hier sluit ik me bij aan. Hij kan er niet veel aan doen is natuurlijk volledig afhankelijk van de Chineesjes, want hij stopt niet zelf het kruit in de tubes.

Ik krijg onderhand het idee dat meer dan de helft van de Evolution cakes niet zijn zoals gewenst/besteld in China. Deze, LoH 2.0, silver&golden wall, Red fury in blue, Ice Queen...idd 6 van de 11 cakes niet zoals besteld of niet consistent hetzelfde. Goed dat Marchel er eerlijk en open in is enzo, maar zo'n score moet hem toch ook zorgen baren.

Ik krijg onderhand het idee dat meer dan de helft van de Evolution cakes niet zijn zoals gewenst/besteld in China. Deze, LoH 2.0, silver&golden wall, Red fury in blue, Ice Queen...idd 6 van de 11 cakes niet zoals besteld of niet consistent hetzelfde. Goed dat Marchel er eerlijk en open in is enzo, maar zo'n score moet hem toch ook zorgen baren.

Waarschijnlijk gaat het bij andere importeurs ook zo, alleen, doordat zij het niet zeggen of minder perfectionistisch zijn denken wij dat de cakes zo horen. Marchel verteld alles eerlijk waardoor wij denken dat er bij Evolution veel 'fout' gaat, terwijl dat in werkelijkheid overal zo kan zijn toch.

Zolang de fabrieken op kwantiteit blijven draaien en vuurwerk geproduceerd word door Chinese analfabeten uit dorpjes op het Chinese platte land kunnen deze problemen zich blijven voordoen.

Back
Bovenaan