Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou deze harder knallen dan de Finale Fate van Wolff? Deze heeft 70 schoten voor €49.95, de Final Fate 156 schoten voor €59.95. Als de knal vergelijkbaar is, is de keuze makkelijk?
misschien oude versie
Kijk Marcel dat weet ik dan wel weer te waarderen dat je hier gelijk een reactie plaats.
Binding met je klanten en feedback geven.
Ik krijg onderhand het idee dat meer dan de helft van de Evolution cakes niet zijn zoals gewenst/besteld in China. Deze, LoH 2.0, silver&golden wall, Red fury in blue, Ice Queen...idd 6 van de 11 cakes niet zoals besteld of niet consistent hetzelfde. Goed dat Marchel er eerlijk en open in is enzo, maar zo'n score moet hem toch ook zorgen baren.
Ik krijg onderhand het idee dat meer dan de helft van de Evolution cakes niet zijn zoals gewenst/besteld in China. Deze, LoH 2.0, silver&golden wall, Red fury in blue, Ice Queen...idd 6 van de 11 cakes niet zoals besteld of niet consistent hetzelfde. Goed dat Marchel er eerlijk en open in is enzo, maar zo'n score moet hem toch ook zorgen baren.