Titanium Thunder

Iemand deze geschoten? Ben benieuwd welke versie ik hierboven heb gehoord. Harde burst met de palmboeketjes.

In 2014 had ik m'n eerste 'grote mensen baan' en daarmee een stuk meer te besteden dan daarvoor.
Dat zorgde ervoor dat m'n budget een stuk omhoog kon en dat ik al eerder in het jaar kon bestellen.
Op kartonvoordeel.nl, van de Rijswijkse Vuurwerkhal, stonden toen nog voornamelijk kartonnen met losse cakes i.p.v. cakeboxen en compounds.
Het jaar ervoor had ik 10 x de hoogmoed van Marijn tegelijk de lucht in gejaagd als finale en ik wilde weer zoiets doen.
Ik kwam een karton titanium thunder tegen (8 stuks) en dacht, "waarom ook niet?".

Het was m'n eerste ervaring met Evolution, wat toen nog een stuk minder goed verkrijgbaar was bij mij in de buurt.

Ik weet nog dat ik best onder de indruk was van de grootte van de cakes en al helemaal van een karton vol.
Voor mij was dat het begin van de freaksite bestellingen, kartons en schieten in veelvoud.

De cakes zelf deden het prima. Harde knal en goed titanium boeket.
Heel anders dan 10 x hoogmoed van het jaar ervoor (muur van zilverstaarten en tempo), maar evenzeer een prima inluider van het nieuwe jaar.

Van de Thunderstorm collectie vond ik dit wel de leukste cake.

Afgelopen jaar in een freakshop voor 3 tientjes kunnen mee pakken wat ik achteraf een nette prijs vind voor dit product.
In deze shop heb ik nog 2 cakes uit deze collectie kunnen krijgen.
20221230_134720.jpg

Deze cake heb ik in een cake standaard schuin afgeschoten waardoor het effect wat lager was dan normaal.

Video van deze cake en zijn broers:

Back
Bovenaan