Titanium Thunder

net ook even eentje getest, wat een topding !!!
wel een stukje langzamer dan op het demo filmpje maar de fel witte staarten en de ti knal zijn helemaal top!!

4 tegelijk als "eindshot" van de salute finale samen met 2 keer de vodka whistle.

net ook even eentje getest, wat een topding !!!
wel een stukje langzamer dan op het demo filmpje maar de fel witte staarten en de ti knal zijn helemaal top!!

4 tegelijk als "eindshot" van de salute finale samen met 2 keer de vodka whistle.

Ik had het vermoeden al dat het filmpje uit China begon met de finale en een overslag had.
Diegene die hem echt snel willen hebben kunnen als optie both fuses schieten:idea:

Prima knalwaaier , was bij ons toch in zo,n 20 sec leeg......heerlijk.
Lekkere tails en prima burst.
Voor 25-30 euro in de vv is het een prima aankoop.Adviesprijs van 54,95 is wel te hoog.
Geen spijt van!.

ik vond dit ook geweldige blokjes! overdag 1 geschoten en snachts 2 achter elkaar! knallen waren prima en het tempo was goed.

wat een geweld dit blok, mooi tempo met lekkere dreunen. was de hardste knal cake die ik had

Ja ziek bakje hoor. Keiharde klappen, kwamen duidelijk boven de big 19 klappen uit, mooi ding!

Deze heeft mij wel overtuigd om volgend jaar meer evo spul te halen.

Wat een geweldige bak! Ja, zoals eerder vermeld langzamer als op het productiefilmpje! Maar wat een klappen zeg!! Had 4 producten van Evolution, volgend seizoen maar eens in meervoud aanschaffen!!

Niet normaal deze cake, m'n oren deden gewoon zeer.. Ook om 12 uur knalde die boven alles uit, samen met de Salute Cake 1 en de Dutch Thunder in de top 3 van hardste knalcakes als je het aan mij vraagt! :)

Wat een supervette bak was dit!
Dit salutewaaier.. overdag 4 stuks tegelijk weggeschoten.. heel gaaf!
Film komt natuurlijk als aftelfilm, dus dat is nog even wachten :)

Back
Bovenaan