Titanium Thunder

OFF TOPIC

Niet normaal deze cake, m'n oren deden gewoon zeer.. Ook om 12 uur knalde die boven alles uit, samen met de Salute Cake 1 en de Dutch Thunder in de top 3 van hardste knalcakes als je het aan mij vraagt! :)

Dan moet je toch een keer de Junior Jack van Katan nemen, deze knalt net zo hard dan niet harder dan de salute cake 1. Tevens moet je de salute cake 2 eens proberen, er zit niet heel veel verschil tussen salute cake 1 en die salute cake 2. Daarna komen bij mij pas de andere knal cakes.

Moet wel zeggen dat ik deze cake meer dan geweldig vind.
Totaal anders dan de andere salute cake's.
Nu al spijt dat ik hem net gehad heb, dit jaar tog maar proberen aan te komen.

Dit was inderdaad een mega goed blok, ik heb een filmpje van deze 3x doorgelont en het is echt geweldig. De reacties van het publiek waren er ook naar en iedereen vond deze echt indrukwekkend!

Was echt een feest deze bak en meermaals mogen zien!
Lekkere waaier, harde klappen hoor, echt zeker één van de hardste van NL!

Overdag 2 los, daarvan ging er eentje al zeker sneller dan de ander. Vervolgens 4x tegelijk en in de vooravond nog eens 2 tegelijk, want die tails moesten ook even in het donker worden gezien natuurlijk! Machtige knalbak dit!

2cp56hs.png

Complimenten aan Evolution Fireworks voor deze dreunwaaier.
Hoopte op een langzamer tempo dan op het chinafilmpje te zien is, en dat werd het gelukkig ook.
Perfect tempo, goede schiethoek en de klappen zijn gewoon heerlijk!

Wat ik me afvraag is: waarom ging die van mij nou zo snel....iedereen heb het zelfde tempo behalve ik.haha snap er niks van.4sec ofzo

Moet wel zeggen hoe meer filmpjes ik zie hoe mooier ik hem vind.
Dat wordt flink inkopen dit jaar verwacht ik voor Evolution:wink:.

Ik had hier ook de 'snelle' versie! Normale fuse was namelijk doorgelont met roze lont richting de reserve fuse.

Een volle lucht met dikke tails en harde klappen was het resultaat, prachtig! :D

Back
Bovenaan