Titanium Thunder

lekker bakbeestje hoor. als je er daar een aantal van bij elkaar zet dan heb je mooi spektakel zoals in het filmpje van mattenfreak( dacht ik)
greetzsz

Inderdaad Albert, ii heb dan de mazzel dat ik dicht bij het vuur (werk) zit.
Maar bij mij gaan er ook wel een stuk of wat doorheen om mijn showtje te openen :)

Ik had hier ook de 'snelle' versie! Normale fuse was namelijk doorgelont met roze lont richting de reserve fuse.

Een volle lucht met dikke tails en harde klappen was het resultaat, prachtig! :D

mooi gefilmd ! leuke bak om de buurt mee wakker te schudden :D

Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekker :D en dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.

het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken.:bonk: Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven :D

Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekker :D en dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.

het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken.:bonk: Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven :D

HEERLIJK! Wat een geweld op het eind zeg. Denk dat ik deze toch maar moet aanschaffen.

zit er verschil in de knal tussen the blue thunder en de titanium thunder?
ik had vorig jaar de blue thunder maar die ging echt hard, niet veel onder de salute cake 1.

zit er verschil in de knal tussen the blue thunder en de titanium thunder?
ik had vorig jaar de blue thunder maar die ging echt hard, niet veel onder de salute cake 1.

Dan heb jij waarschijnlijk een uniek exemplaar gehad.
Heb er zelf 6 gehad en ze knallen goed maar halden de salute cake1 niet.

gr

Dan heb jij waarschijnlijk een uniek exemplaar gehad.
Heb er zelf 6 gehad en ze knallen goed maar halden de salute cake1 niet.

gr

ik vond het verschil niet zo heel groot en ik had er 4. maar mijn salute cake1 waren alle 2 wat aan de vochtige kant dat kan misschien zijn geweest.

de salute cake1 heeft wel een doffere knal.

Of ie nou in de buurt komt of niet bij de Salute Cake 1, je vraag was of de Blue Thunder qua knal verschilt met de Titanium thunder. Dat zou ik ook wel willen weten, ondanks het verschil qua tempo en schietwijze.

De blue en titanium thunder verschelen niet in knal.
Ze gaan hard dat zeker.
Maar niet zo onbeschoft hard als de salute cake 1.
Meer als de oude vertrouwde silver salute.

Volgens mij is de prijs correct in vergelijking met andere salute waaier cakes.

Denk niet dat ik hem neem is me te snel met dat geld.
Maar ik vind hem wel top!

En Reverser katan maakte 4ever cakebox en die had ook salute en dat kon je beter crackling noemen.

Laatst bewerkt:
Heb hem dit jaar voor het eerst, ben erg benieuwd hoe die zal klinken! Maar als ik alles zo lees is het dus een prachtig salute blok :D !

Deze topper is bij ons inmiddels uitverkocht.
We hadden extra ingekocht maar bleek nu zelfs nog te weinig.
Volgend jaar wederom ophogen.

gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan