Titanium Thunder

Gave productenlijn zeg, die Thunder Storm! Dealers zitten bij ons niet echt om de hoek, allicht dat we ze op de route mee kunnen pakken in Rijssen of Nijverdal!

Ik vind het ook veel geld, maar het is wel een geweldige finalebak.
Dus toch maar 2x in de finale staan :)

Ik heb hem ook 3x besteld! dus je gaat hem alvast mee maken in Amersfoort overdag :D
Aangezien er nog geen echte productie film is, wil ik hem eerst testen voordat ik hem in mijn show plaats. de knallen moeten natuurlijk wel goed hard zijn, en hij mag lekker snel zijn als finale bak!

Ik vind het ook veel geld, maar het is wel een geweldige finalebak.
Dus toch maar 2x in de finale staan :)

Ik heb hem ook 3x besteld! dus je gaat hem alvast mee maken in Amersfoort overdag :D
Aangezien er nog geen echte productie film is, wil ik hem eerst testen voordat ik hem in mijn show plaats. de knallen moeten natuurlijk wel goed hard zijn, en hij mag lekker snel zijn als finale bak!

Mooi! Heb trouwens begrepen dat hij is zoals op de film (was ook een productiecake geloof ik)

Vandaag opgehaald mooi label en een reserve lont top!
Het viel mij wel op dat het formaat van deze cake erg klein is voor een 70 shot waaier maar grote zegt niet alles op vuurwerk gebied dan:wink:

Dat zijn nog is prijzen, maandag FF bellen.

Die prijsverlagingen geldt voor alle Evolution producten. Je moet volgens mij wel via internet bestellen... maja, mss kan je onderling nog wat regelen, want dat had ik nl. ook gedaan in de voorverkoop dan. Hang me er iig niet an op als het niet meer lukt!

Hier ook 2 stuks van staan, nog aan het twijfelen of ze achter elkaar de lucht in gaan of dat ik er eentje overdag schiet.. Ahcja, knallen zal het wel!

Back
Bovenaan