Tips voor/van dealers gevraagd!

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
Zeker weten dat ik hier bij ben.
Mooi in de buurt, nieuwe producten wat wil je nog meer.
Bedankt Wim.

Dan zit ik helaas nog op Cyprus. Ook mooi :D
Was zeer de moeite waard geweest om de auto voor aan te slingeren......

Toppie, hier ben ik zeker weten bij. Show in Vriezenveen vorig jaar was ook erg leuk, hopelijk is het weer nu wat beter.

eerst een open dag bij Lesli en nu dit :) De importeurs zijn goed bezig dit jaar!

ik betwijfel het of ik hier bij aanwezig ben, Rijssen licht niet echt om de hoek helaas :(

Ik kan er helaas niet bij zijn ivm vakantie.

Zag ook net dat er een nieuwe lijn is toegevoegd. (heavy legend)

Ben benieuwd:D

Ik en me pa zullen ook aanwezig zijn. Heb er super veel zin in! Ben zeer benieuwd naar al het moois. En een mooie kans om te kijken,waar me lijstje voor een deel,uit moet bestaan.

Jaja, dit is zeker een must voor mij. Rijssen, lekker dichtbij natuurlijk. Eens kijken of ik met iemand mee kan rijden of anders mijn pa lief aankijken. Alleen liever met iemand mee want mijn pa houdt niet van vuurwerk :wink:

Jaja, dit is zeker een must voor mij. Rijssen, lekker dichtbij natuurlijk. Eens kijken of ik met iemand mee kan rijden of anders mijn pa lief aankijken. Alleen liever met iemand mee want mijn pa houdt niet van vuurwerk :wink:

Waar woon je? (PM maar ff om het hier ontopic te houden)

ik denk dat ik er bij ben als ik iets kan regelen bij me moeder maar dat denk ik wel :) en tjah altijd leuk toch vuurwerk een dag voor je verjaardag ?:D:P

Wim, gelukkig is niets zo veranderlijk als het weer in NL en zeker deze zomer zitten de voorspellers er vaak flink naast. Maar de voorspellingen voor volgende week dinsdag zijn nu nog niet echt rooskleurig voor Rijssen (4mm neerslag, windkracht 4-6). Uiteraard gaan we flink duimen dat het allemaal mee gaat vallen maar gaat de demo-avond onder dergelijke omstandigheden wel door of...?

Wim, gelukkig is niets zo veranderlijk als het weer in NL en zeker deze zomer zitten de voorspellers er vaak flink naast. Maar de voorspellingen voor volgende week dinsdag zijn nu nog niet echt rooskleurig voor Rijssen (4mm neerslag, windkracht 4-6). Uiteraard gaan we flink duimen dat het allemaal mee gaat vallen maar gaat de demo-avond onder dergelijke omstandigheden wel door of...?

Tja het weer, zomer in Holland,,,,,,,,,,,,,,, ik weet het niet
Gr wim

Back
Bovenaan