Tips voor/van dealers gevraagd!

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum
Ook weer terug van de demo/mac:) Heb erg leuke producten gezien moet ik zeggen, vooral de burst van sommige producten deden mij verbazen. De filmpjes volgen denk ik morgen ofzo, nu ben ik te lam om er nog iets aan te doen, ghehe:p Zoiezo leuk om een aantal nieuwe gezichten te zien:)

Zo, er zaten behoorlijk wat toppertjes tussen!! De salutes die in de verschillende bakken verwerkt zitten klinken in ieder geval een stuk beter dan voorgaande jaren!!

Ik zal hier de filmpjes van de finale posten, de overige filmpjes vind je de komende dagen bij de producten terug. Enige uitzondering is de Event Box 4 season's, die vind je nu al hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=390405&postcount=135

De finale van de winkeliersdemo werd in twee delen opgesplitst dus, je raadt het al, ook 2 filmpjes. Hier deel I:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En deel II:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Heeft er trouwens iemand een schietlijst gehad? Zou je deze dan in kunnen scannen en hier willen plaatsen of naar mij toe kunnen sturen via PM? Of misschien dat Wim die beschikbaar heeft? Alvast bedankt!

Mannen bedankt,
later zal ik nog wat reackties geven, dan wel uitleg als er vraag naar is.
Voor ons was het een zeer geslaagde avond. Veel nieuwe mensen (dealers) gesproken.
En moet ik zeggen, daar doen we het voor. ook jullie feed back op het schiet gedrag is volkomen terecht (3 post) echter wil ik wel onderschijt maken op (freaks en verkopers) zitten er natuurlijk ook bij/onder. Onze directie heeft hier natuurlijk het laatste woord in maar is nu ook overtuigt. Dat het beter is om eerst 1 post te schieten en daarna 2 of 3. dus dat komt goed.

Nou dan even mijn eigen mening, ik ben blij verrast met wat er op het veld stond hier wordt ik ook als mede-freak heel vrolijk van.
Ik heb dingen langs zien komen waarvan ik dacht.............okee dit gaat het worden. Zelfs de heren van Pyromax (schieter)s waren onder de indruk van onze collectie!!!!

nou genoeg geneuzel, we zijn klaar voor 2011 met CE.
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Vond zonet wat foto's op twitter:)

scaled.php

scaled.php

ubgup.jpg

scaled.php

2vjl.jpg

utqp.jpg

Niet hele duidelijke foto's! Maar toch leuk om al wat nieuwe labels te zien:)

gisteravond was ik namens het vuurwerkmuseum op bezoek bij de demo van Rubro vuurwerk.
het was een zeer geslaagde avond,heb echt hele leuke nieuwe dingen voorbij zien komen..wat een geweldig vuurwerk zeg.
toppers waren zeker de 4 seasons, secret satute,Blow Out,Rock the Show( mooie gouden blinkers) ag er was zoveel.
een hele leuke avond met alles er op en er aan,zelfs bij de hoofdingang was nog vuurwerk:p:cool:
ik heb natuurlijk weer wat foto,s gemaakt. met dank aan Rubro/Wim

dsc00002__800x600__280.jpg

dsc00003__800x600__129.jpg

dsc00004__800x600__178.jpg

dsc00005__800x600__143.jpg

dsc00006__800x600__923.jpg

dsc00007__800x600__109.jpg

dsc00008__800x600__192.jpg

dsc00009__800x600__115.jpg

dsc00010__800x600__404.jpg

dsc00011__800x600__408.jpg

dsc00012__800x600__122.jpg

dsc00013__800x600__214.jpg

Om even ontopic te gaan :D maar waarschijnlijk al veel te vroeg deze vraag; ongeveer wanneer verwacht je, Wim, dat jullie nieuws kunnen brengen over nieuwe verkooppunten?

Ahh, word stiekem bang van die samples.:p

Wim, we kunnen er gewoon vanuit gaan dat alles zo blijft hoe ze gisteravond waren toch?

Zo, er zaten behoorlijk wat toppertjes tussen!! De salutes die in de verschillende bakken verwerkt zitten klinken in ieder geval een stuk beter dan voorgaande jaren!!

Ik zal hier de filmpjes van de finale posten, de overige filmpjes vind je de komende dagen bij de producten terug. Enige uitzondering is de Event Box 4 season's, die vind je nu al hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=390405&postcount=135

De finale van de winkeliersdemo werd in twee delen opgesplitst dus, je raadt het al, ook 2 filmpjes. Hier deel I:

movie

En deel II:

movie

Wahah zeg dan gewoon dat ik ervoor stond bij dat 2e filmpje :D

Hi Wim, ik kom op het web ook de zogenaamde Rubro FX-serie tegen. Heb ik iets gemist? Kun je iets meer over deze lijn vertellen en aangeven of deze ook voor de nieuwe dealers beschikbaar komt? Alvast bedankt!

PS: dinsdag was top, ondanks de vertraagde reis door de klapper op de A1

Wim, heb je voor mij nog een antwoord op bovenstaande post? Of betreft het hier de complete reeks gratis producten?

En we zijn natuurlijk benieuwd of onze aangedragen nieuwe mogelijke verkooppunten nog zijn ingegaan op jouw/jullie "avances" om Rubro te gaan verkopen...

Beste allemaal,
Ik weet dat dit "misschien" onder spam valt, dus neem ik een risico voor een ban!!! Weet de grens niet echt.!!! Her en der komt namelijk de vraag op (ook op ander produckten) of er dealers in de buurt komen.!!! Natuurlijk zijn we bezig om ons te vergroten en te versterken.Wie helpt ons daar bij?? Jullie zijn de kenners!!
Natuurlijk willen wij jullie voorzien van ons vuurwerk, zonder er kilometers voor te moeten rijden!!! Dus als je Tips hebt voor/van dealers stuur dan ff een PM.(ik zeg dat ook als mede freak)en behandel dit discreet. En kijken we of er een tegen prestatie mogelijk is.

Ik bedenk me net, dat dit voor de mods misschien wel een algemeen topic kan zijn?
Maar dat laat ik graag daar en aan jullie.
GR Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Hi Wim, welke nieuwe verkooppunten of hoeveel nieuwe verkooppunten heeft Rubro dit jaar mogen verwelkomen en hoeveel daarvan waren het succes van deze oproep? Ben ik wel benieuwd naar!

Back
Bovenaan