Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
We gaan vanaf volgende week gesprekken plannen.Om even ontopic te gaanmaar waarschijnlijk al veel te vroeg deze vraag; ongeveer wanneer verwacht je, Wim, dat jullie nieuws kunnen brengen over nieuwe verkooppunten?
Ahh, word stiekem bang van die samples.
Wim, we kunnen er gewoon vanuit gaan dat alles zo blijft hoe ze gisteravond waren toch?
We gaan vanaf volgende week gesprekken plannen.
Gr Wim
Zo, er zaten behoorlijk wat toppertjes tussen!! De salutes die in de verschillende bakken verwerkt zitten klinken in ieder geval een stuk beter dan voorgaande jaren!!
Ik zal hier de filmpjes van de finale posten, de overige filmpjes vind je de komende dagen bij de producten terug. Enige uitzondering is de Event Box 4 season's, die vind je nu al hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=390405&postcount=135
De finale van de winkeliersdemo werd in twee delen opgesplitst dus, je raadt het al, ook 2 filmpjes. Hier deel I:
movie
En deel II:
movie
We gaan vanaf volgende week gesprekken plannen.
Gr Wim
En we zijn natuurlijk benieuwd of onze aangedragen nieuwe mogelijke verkooppunten nog zijn ingegaan op jouw/jullie "avances" om Rubro te gaan verkopen...
Beste allemaal,
Ik weet dat dit "misschien" onder spam valt, dus neem ik een risico voor een ban!!! Weet de grens niet echt.!!! Her en der komt namelijk de vraag op (ook op ander produckten) of er dealers in de buurt komen.!!! Natuurlijk zijn we bezig om ons te vergroten en te versterken.Wie helpt ons daar bij?? Jullie zijn de kenners!!
Natuurlijk willen wij jullie voorzien van ons vuurwerk, zonder er kilometers voor te moeten rijden!!! Dus als je Tips hebt voor/van dealers stuur dan ff een PM.(ik zeg dat ook als mede freak)en behandel dit discreet. En kijken we of er een tegen prestatie mogelijk is.
Ik bedenk me net, dat dit voor de mods misschien wel een algemeen topic kan zijn?
Maar dat laat ik graag daar en aan jullie.
GR Wim Rubro Vuurwerk Nederland