Thunderbrick (Knock Out XL)

Ik was heel erg tevreden over mijn drie stenen, hele goede prijs kwaliteit! Deze ook gebruikt als 10 uur opening samen met Delicious thunder normale en final edition. Een duidelijk verschil in knal kon ik niet vinden, terwijl de thunderbrick zelfs nog hoger schoot! En er een mooie ti-salute bij zat. Gewoon helemaal top dus om voor dertig euro 3 36 schots blokjes te hebben plus 75 goede single shots.

Fimpje van 10 uur project, mooist in HD:

Naar mijn idee is het pyromould principe echt de toekomst. Er loopt een vast lont langs alle tubes waardoor als er een tube weigert de rest gewoon doorloopt. De pyromoulds lijken een stuk minder last van vocht te hebben en ze zijn enorm stevig en licht. Gewoon top dus!

Ik had toch een tube die weigerde, het lont was er wel gewoon langs geweest.
Maar daar kon ik mee leven, wat een geweldig knalblokje is het toch en vooral voor die prijs!

In de beginpunt heb ik drie filmpjes toegevoegd, hier onder één van deze drie filmpjes:

Die thunderbrickies waren echt ongekend populair dit jaar! Zo hier en daar al niet eens meer te krijgen! Op oudjaarsdag ook veel de lucht in zien gaan! ...en dan nog die goeie actie van 10 euro + 25 singleshotjes! Goeie knalcake voor relatief weinig geld!

Ik zag het potje ik dacht ohh dit woord bagger.
Steek je hem aan.
Holy shit :)

Ik vroeg me alleen wel af wat dat spul is?
Gips achtig?
Als een bombette in de tube knalt geeft dat dan niet een scherfwerking?

Van de site:

Pyromould® Milieuvriendelijk

• Pyromould wordt gemaakt van plantaardige vezels, zetmeel en calciumcarbonaat

• Deze componenten zijn 100% recyclebaa

Het leuke aan het blokje is dat je de lonten vrijwel tegelijk kan aansteken,
Geeft weer een extra tempo'tje zonder echt veel moeite

Vond deze potten zeker te doen voor de prijs. Ik noem dit tenminste acties van welkoop/boerenbond.

Een beter actie heb ik dit jaar niet gezien. 25 Knockouts + dit potje + 20% korting in de voorverkoop! Uiteindelijk betaalde ik 8 euro voor 25 singleshots en een 36 schots knalcake. Dat is toch geen geld mensen =D Ben ik niet gewend van Lesli, omdat ze normaal gesproken best duur zijn. Heb er 2 tegelijk afgestoken, dat gaf me toch een mooi geweld

wat een lekker blokje was dit zeg voor dat geld, echt lekkere knallen met een mooi titanium boeketje, ik had er 5 maar ze verveelden niet 1 keer, duurde ook lekker lang trouwens, en ondanks het kleine formaat van de pot, kleine tubes en een licht gewicht, een leuke krachtpatser onder de knalblokjes, vooral de actie van dit jaar voor een tientje met de knockouts mortiertjes , zodat hij in de voorverkoop maar 8 euro was, maakt het dat ik hoop dat aankomend jaar weer z,on leuke actie van de kant van lesli komt :)

Hopen dat deze prijs blijft, dan koop ik aankomend oud & nieuw weer een stapel van die dingen, met of zonder die single shots. Product Prijs/Kwaliteit aanrader van 2013. Super gedaan van Lesli. Hulde aan de Pyromould.

Ik had samen met een vriend 20 thunderbricks. waarvan ik er nog 9 over heb voor volgend jaar.
En ik moet zeggen het is een geweldige knalcake vooral voor de prijs.
Echt harde ti-Salute knallen met een constant tempo die wat aan de slome kant lag.
Dat maakte niet veel uit ik stak gewoon beide lonten aan.
heb er 4 tegelijkertijd afgestoken aan beide lonten in mijn 10 uur project en dat gaf toch een geweld. De hele buurt was gelijk wakker zoals het hoort.
trouwens pyromould lijkt mij ook de toekomst van vuurwerk, ik zie het al voor me dat je de week na oud en nieuwe terug gaat naar de welkoop en de lege cakes inlevert voor statiegeld. Dan kunnen ze er in china weer nieuwe cakes van maken perfect systeem lijkt me dat. Deze salute-cake en de knock-out singleshots die dit jaar trouwens kwalitatief beter waren komen volgend jaar zeker weer in mijn collectie.

We hadden er flink wat van, dus staken ze meestal per twee af. Hierbij een van de filmpjes, net geupload. 2x de Thunderbrick van Lesli, top knalcakes!

Deze hebben mij vorig jaar compleet verrast. Deze komen er zeker weer als die prijs nog steeds hetzelfde is gebleven.

Back
Bovenaan