Thunderbrick (Knock Out XL)

Paar jaar terug een aantal gehad. Zijn zeer leuke blokjes die nog best hard gaan ook. Daarnaast zijn ze ook niet zo heel duur. Zeker niet als ze ook nog in de aanbieding zijn.

Heb deze dit jaar voor t eerst voor 6 euro per stuk, lijkt me een goed prijsje als ze nog zo goed zijn als sommige mensen hier beweren :)

Je hebt hier tegenwoordig ook omlabelingen van. Vorig jaar de Burning rubber gehad. Knalde voor Mn gevoel wel iets minder hard dan de thunderbrick. Zeker van ben ik het niet.

Hoe presteert deze tegenwoordig? Ben benieuwd of ie nog knalt zoals voorheen. Dit was altijd al een prima knalblokje.

Hoe presteert deze tegenwoordig? Ben benieuwd of ie nog knalt zoals voorheen. Dit was altijd al een prima knalblokje.
Heb ze nooit eerder gehad, dus weet niet of ze beter of slechter dan voorheen waren. Leuke rode tail (wat het met lichte nevel goed doet), behoorlijke knal, maar traag(45 sec.)! Bij de opening van mijn show in 2-voud geschoten en toen niet storend. Maar als pré finale in 3-voud samen met 2 maal de voltage was het best storend. Ze kosten daarentegen maar €5,-

Nu ik het blokje eens bekeken heb, is die traagheid wel heel eenvoudig op te lossen.
a) Gewoon hoofd en reservelont tegelijk aansteken (2 maal zo snel) of...
b) even onder het blokje kijken (4 maal zo snel).

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan