Thunderbrick (Knock Out XL)

Maar als er geen prijzen bij staan, is hij dan wel al up-to-date? :p

de nieuwe producten die een winkel gaat verkopen zijn al een paar weken geleden op de site gezet, kijk maar eens bij verschillende winkels in het assortiment. niet elke winkel heeft hetzelfde.
de bedoeling was dat de site vanmiddag om 12:00 open ging stond op de site, maar dat is pas bij 1 winkel gebeurt :p

de nieuwe producten die een winkel gaat verkopen zijn al een paar weken geleden op de site gezet, kijk maar eens bij verschillende winkels in het assortiment. niet elke winkel heeft hetzelfde.
de bedoeling was dat de site vanmiddag om 12:00 open ging stond op de site, maar dat is pas bij 1 winkel gebeurt :p

Edit: Ik heb ze gevonden hoor :D:D:D

vanavond een mail gestuurd, dit was het antwoord:

De winkels bepalen zelf op welke dag/moment zij hun webshop openen. Er zijn inmiddels al winkels geopend, maar nog niet iedereen. Om te weten wanneer de winkel waar je wilt kopen de webshop opent, zal je even bij de winkel zelf navraag moeten doen.

Jammer jammer jammer. Ik zie de Thunder Brick's niet meer staan op goedvuurwerk.nl wel weer 20% voorverkoop korting en de bullpack Knock out's die ik al jaren koop kosten nog maar 7,99 en 6,39 met de voorverkoopkorting. Dus nu overduidelijk de goedkoopste single-shots van Nederland naar mijn mening.
voor de rest een aantal goeie cakes in prijs verlaagt en een aantal nieuwe pyromould budget cakes dus dat wordt weer een grote bestelling dit jaar.

Jammer jammer jammer. Ik zie de Thunder Brick's niet meer staan op goedvuurwerk.nl wel weer 20% voorverkoop korting en de bullpack Knock out's die ik al jaren koop kosten nog maar 7,99 en 6,39 met de voorverkoopkorting. Dus nu overduidelijk de goedkoopste single-shots van Nederland naar mijn mening.
voor de rest een aantal goeie cakes in prijs verlaagt en een aantal nieuwe pyromould budget cakes dus dat wordt weer een grote bestelling dit jaar.

Zie niks meer staan bij pyromould, de aanbiedingen vallen me ook tegen eerlijk gezegd

Doet het prima hiero

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.

Dat zegtie van mij haha :p

Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;

Hallo Youri,

Dit is het assortiment voor dit jaar. Hier komen voor zover wij weten geen acties meer bij.

De Thunderbrick is net als afgelopen jaar de vervanger voor de Knock out xl. Deze komt namelijk niet binnen. Dus als je de Thunderbrick wilt, moet je op de site de Knock out xl bestellen.

Met vriendelijke groeten,

Goedvuurwerk.nl

Back
Bovenaan