Goldpyro
VWC lid
Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;
Oke nice na dit gelezen te hebben ga ik m dan toch een aantal keer bestellen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Snap zelf ook niet waarom dat die niet als 'thunderbrick' in de webshop staat, als ze nu al weten dat de knock out xl niet uitgeleverd gaat worden. Daarnaast vind ik het wel jammer dat hij nu 8 euro in de voorverkoop kost. Terwijl je daar vorig jaar nog een heel setje shocks bij kreeg. Niet dat hij de 8 euro niet waard is.
Voor de mensen in de buurt van Osnabruck heeft Toschpyro ze wel. Ze heten in Duitsland Brutus en kosten rond de 8 euro stuk.![]()
Ik heb deze te koop gezien als Thunderbrick Knalcake "36 strak geschoten titanium burstknallen volgens het Pyromould techniek!" kost 12,95 zijn de knallen goed?
Ik heb deze te koop gezien als Thunderbrick Knalcake "36 strak geschoten titanium burstknallen volgens het Pyromould techniek!" kost 12,95 zijn de knallen goed?
de Thunderbrick van Pyromould komt dit jaar niet in de welkoop (goedvuurwerk.nl)
ik heb ze gemaild
vorig jaar heb ik de thunderbrick gekocht dat was een knal pot op jullie website, ik zie dat jullie deze niet meer hebben wel de knock out xl en de thunderbrick was toch de vervanger? welke koop ik nu dan? want ik wil graag de thunderbrick en niet de knock out xl
en dit kreeg ik als antwoord
Het klopt inderdaad dat de Thunderbrick de vervanger was van de Knock out XL, echter is dat dit jaar (nog) niet zo, we hebben de Knock out weer ingekocht. Er zijn wel andere shops die de thunderbrick verkopen, waar woon je? Dan kan ik de dichtbij zijnde shop voor je opzoeken.
Met vriendelijke groet,
Carina Hoek
Goedvuurwerk.nl