The Great Wall [Compound]

Ik vind het echt een prachtige bak, heb hem niet gehad, maar zojuist meerdere films weer gezien. Kwalitatief hoogstaand, mooie mix en toch vooral ook veel goud. Los van de prijs is er echt niets negatief op aan te merken, maar snap ook de reacties wel, wellicht was er inderdaad een hogere verwachting nog van die bak.
Maar wat een apparaat ook, niet te tillen, die kofferbak foto's zijn ook geweldig.

voor mij was dit echt wel een topper, niet om onder te staan maar vanaf een afstandje ervan te genieten want dan komt deze bak beter tot zijn recht.

Deze box om 00:30 afgestoken en er stond toen flinke wind.
Ik twijfelde even om hem weer naar binnen te zetten, maar mijn moeder keek hier al heel de avond naar uit.
Het is maar goed ook dat je hem na toen je hem hebt afgestoken niet binnen hebt gezet :thumbsup:
Binnen waait het overigens wel minder, maar toch.

Verder natuurlijk een prachtige bak, zelf niet gehad, maar wel 1 die op mijn lijstje hoog stond, maar andere keuzes gemaakt.

Het is maar goed ook dat je hem na toen je hem hebt afgestoken niet binnen hebt gezet :thumbsup:
Binnen waait het overigens wel minder, maar toch.

Verder natuurlijk een prachtige bak, zelf niet gehad, maar wel 1 die op mijn lijstje hoog stond, maar andere keuzes gemaakt.

Hahaha, wie zegt dat ik niet een serre met schuifdak heb? 🤣 🤣

Maar inderdaad het was gewoonweg een prachtbak, ik kan hem je van harte aanbevelen in elk geval!

Door de prijs zal ik hem niet nog een keer nemen, ook ga ik dan liever voor een andere 'grote bak'.
Tevens schiet ik liever niks dubbel/nog een keer. (uitzonderingen daargelaten)

Maar deze Great Wall is zeker in de freak zijn geld waard!!

Er is maar één ding wat deze bak volledig afbreekt in mijn ogen en dat is wind, helaas blijft dat altijd een risico in NL.

Op de demo in Zoetermeer was er nagenoeg geen wind, en ook al was de afstand groot, gewoon een 10/10 bak.
In de straat waar zo iets dus meer moet imponeren waaide een gedeelte over ons heen en gingen effecten door elkaar, dus is het ineens nog maar een 7/10 bak.

Back
Bovenaan