The Great Wall [Compound]

Ik ben nu bang dat de Chinezen bij mij de dozen er verkeerd om in hebben gestopt maar hij ligt helemaal onderop... naja vanavond maar ff bekijken dan

Ben met deze begonnen vandaag ff na zessen. Weer was toen gewoon perfect ervoor.
Wat een ding is dit zeg. Ongekend wat een brede effecten en wat een klappen. Geen enkele spijt van deze aankoop. Samen met de kids was dit een magisch moment. Veel plezier voor degene die em nog gaan schieten!

Waanzinnig mooi, qua effecten echt beste te krijgen. Enige minpuntje vond ik toch de iets zachtere burst, want daarvoor een aantal sensation cakes geschoten en daar zat echt weer een enorme beuker tussen

Prachtige effecten, maar misschien waren de verwachtingen wat te hoog. Was persoonlijk meer onder de indruk van andere bakken. Schoot wat hoog en de burst was best zwak. De Killer Mutant die ik daarvoor schoot heeft meer indruk gemaakt.

Dit was m toch net niet voor mij. Kleuren en effecten waren wonderschoon maar burst was zo zo en schoot ontzettend hoog in I shape

Heb hem bij de buren gezien. Tuurlijk is dit een leuke box maar die burst was gewoon matig. Voor dat geld leukers te krijgen/maken

Mooie doos, maar kost teveel. Ik vond de vertragingen ook te lang. De burst viel bij deze dan ook weer wat tegen in vergelijking met bijvoorbeeld de Elégance, Gracefulness of de Riakeo cakes.

Eens met bovenstaande eerder geplaatste comments ja. Burst was niet bepaald van Wow, spreiding en effecten daarintegen waren wel simply lovely.

Deze box om 00:30 afgestoken en er stond toen flinke wind.
Ik twijfelde even om hem weer naar binnen te zetten, maar mijn moeder keek hier al heel de avond naar uit.

Op het kruispunt weigerde mijn aansteker aan te gaan en er kwam een heel lief dametje aan die met nog een vrouw op dit kruispuntje lekker aan het stoken waren.

'hier heb je mijn aansteker ff'

Verderop stond een groepje naar mij te kijken wat ik allemaal uit aan het pakken was en natuurlijk deel A & B aan het knopen was.
Nog even checken of de waaier richting goed stond, en de fik erin.

Ik had deze ook op demo van Zoetermeer gezien (nagenoeg geen wind) en daar vond ik hem al super mooi.

Met de harde wind helaas toch een stukje afbreuk maar ik vond het nog steeds een prachtige box hoor.
Het draait niet altijd maar om de hardste burst vind ik.

Mooie effecten, super felle kleuren, meerdere shapes, etc.

De vertragingen stoorde mij nog het meeste, de burst was gewoon oké in mijn ogen.

Toen de box klaar was werd er luidkeels door het groepje geroepen en gefloten en geklapt.

De dame haar aansteker terug gegeven en complimenten gekregen voor deze prachtige box.
Moeders stond ook te klappen!

Besef ook: wij zijn freaks, maar voor de doorsnee consument die één dikke box wilt heeft hier geen slechte koop aan!

Wat is dit toch een prachtig stuk vuurwerk! Ja, de burst is niet zo hard vergeleken met sommigen maar het goud en de felle kleuren… Wauw, wauw, wauw, wat Riakeo hiermee op de markt zet is echt kunst. Duur, maar dan heb je ook wat.

Had hem nog over van vorrigvjaar. Goed jaar kunnen drogen! En ik moet zeggen hij knalde vergelijkbaar met alle andere grote boxen. Zeker geen tegenvaller! Maar denk wel dat de 2025 versie misschien wat minder lekker was aan de reacties te lezen! Ik was zelf dik tevreden!

Back
Bovenaan