The Great Wall [Compound]

Ja maar ik ben gewend dat op de delen in ieder geval nog een lange reservelont zit met een 2 bovenop geplakt, maar die zit dus verstopt aan de zijkant beneden (wel aan de goede kant zodat je niet hoeft te draaien oid wat ook nog wel eens t geval was )

Toch wel meer pielen dan bij wat langere lonten maar het is gelukt, ook bij de hoofdlont idd stuk uit karton gesneden. Van de doos om daar aan te steken

Bijlagen

• IMG_6007.jpeg
    IMG_6007.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 135
  • IMG_6008.jpeg
    IMG_6008.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 137
Toch wel meer pielen dan bij wat langere lonten maar het is gelukt, ook bij de hoofdlont idd stuk uit karton gesneden. Van de doos om daar aan te steken

Uhm moet de reservelont niet roze zijn, en deze moet je dus verbinden?

Niet dat je per ongeluk deel A of B omgedraaid hebt of de Chinees die deze gemaakt heeft was kleurenblind.

Zou ik toch ff dubbelchecken!

Uhm moet de reservelont niet roze zijn, en deze moet je dus verbinden?

Niet dat je per ongeluk deel A of B omgedraaid hebt of de Chinees die deze gemaakt heeft was kleurenblind.

Zou ik toch ff dubbelchecken!
Uhm ja dat dacht ik ook maar dit was echt de reservelont van compound 1 die dus ook groen is zonder een roze uiteinde?? En hoefde de compounds ook niet te draaien om te verbinden dus zat allemaal aan de goede kant?

Laatst bewerkt:
Uhm ja dat dacht ik ook maar dit was echt de reservelont van compound 1 die dus ook groen is zonder een roze uiteinde?? En hoefde de compounds ook niet te draaien om te verbinden dus zat allemaal aan de goede kant?
Ik had ook een groene reservelont aan deel 1. Heb het echt 3x gecontroleerd.
Nu fingerz crossed

ah dan komt t wel goed, foutje van de Chinezen dan maar. Wel lekker dat ze onderaan de tubes zaten en gelijk aan de goede kant 🙌

Heel lesli heeft dat ja, maar als je dat met een dubbele compound ga doen til je 2 losse platen en is de kans vrij groot dat de lontjes los raken met schildertape
Helemala eens hoor! Zo heb ik het vorige jaar ook gedaan met deze en dit jaar doe ik het ook weer zo. De Triple Melody ga ik wel los zetten zonder omdoos.

Zowel bij pijnacker als joure was ik binnen 15min weer weg,

Was gister om 7.00uur bij joure, viel alle stroom uit🤣, was gelukkig snel opgelost ivm strakke planning afhalen winkels

Top!!

Back
Bovenaan