Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dan wel de hoofdlont verlengen anders kom je er niet bij
Prima toch!Uiteindelijk voor het flap verwijder systeem gegaan, moet voldoende zijn
Toch wel meer pielen dan bij wat langere lonten maar het is gelukt, ook bij de hoofdlont idd stuk uit karton gesneden. Van de doos om daar aan te steken
Uhm ja dat dacht ik ook maar dit was echt de reservelont van compound 1 die dus ook groen is zonder een roze uiteinde?? En hoefde de compounds ook niet te draaien om te verbinden dus zat allemaal aan de goede kant?Uhm moet de reservelont niet roze zijn, en deze moet je dus verbinden?
Niet dat je per ongeluk deel A of B omgedraaid hebt of de Chinees die deze gemaakt heeft was kleurenblind.
Zou ik toch ff dubbelchecken!
Ik had ook een groene reservelont aan deel 1. Heb het echt 3x gecontroleerd.Uhm ja dat dacht ik ook maar dit was echt de reservelont van compound 1 die dus ook groen is zonder een roze uiteinde?? En hoefde de compounds ook niet te draaien om te verbinden dus zat allemaal aan de goede kant?
Heel lesli heeft dat ja, maar als je dat met een dubbele compound ga doen til je 2 losse platen en is de kans vrij groot dat de lontjes los raken met schildertapeVolgens mij is het bij Riakeo zo dat ze eigenlijk bedacht hadden dat de omdoos er altijd omweg moet.
Helemala eens hoor! Zo heb ik het vorige jaar ook gedaan met deze en dit jaar doe ik het ook weer zo. De Triple Melody ga ik wel los zetten zonder omdoos.Heel lesli heeft dat ja, maar als je dat met een dubbele compound ga doen til je 2 losse platen en is de kans vrij groot dat de lontjes los raken met schildertape
Volgens mij is het bij Riakeo zo dat ze eigenlijk bedacht hadden dat de omdoos er altijd omweg moet.
Geyl!Veel moeite voor moeten doen maar dan heb je ook watBekijk bijlage 1823897
Loveu 2 manGeyl!