L l166 VWC lid dinsdag om 18:21 #441 Als dit zo doorgaat heeft iedereen net zoveel great walls als transbombers liggen de 31e
P Pyropinoy VWC lid dinsdag om 18:53 #442 BurstDuo zei: Ik twijfel voor een derde Pyroclasm. Mag dat ook? Klik om te vergroten... Nou vooruit omdat dit misschien wel het laatste jaar is
BurstDuo zei: Ik twijfel voor een derde Pyroclasm. Mag dat ook? Klik om te vergroten... Nou vooruit omdat dit misschien wel het laatste jaar is
fireworkaddict VWC lid dinsdag om 20:03 #443 l166 zei: Als dit zo doorgaat heeft iedereen net zoveel great walls als transbombers liggen de 31e Klik om te vergroten... Dan moet ik even verhuizen. En ander vervoer regelen. Want 6x Transbomber is tot daar aan toe. 6x Great Wall is een…. Uhmm… flinke muur.
l166 zei: Als dit zo doorgaat heeft iedereen net zoveel great walls als transbombers liggen de 31e Klik om te vergroten... Dan moet ik even verhuizen. En ander vervoer regelen. Want 6x Transbomber is tot daar aan toe. 6x Great Wall is een…. Uhmm… flinke muur.
Black Dragon VWC lid dinsdag om 21:47 #444 Mooi gefilmd! Ook van de demo van Benthuizen! Met dank aan Pyro Bridge
Stuifie VWC lid woensdag om 07:10 #446 GoeieBiem zei: ‘Eindshowtje’ doe ik rond 01:30/45, maar dan zal je zelf nog wel druk zijn van harte welkom man Klik om te vergroten... Tegen die tijd kan @PyroRJ geen trap meer op hoor
GoeieBiem zei: ‘Eindshowtje’ doe ik rond 01:30/45, maar dan zal je zelf nog wel druk zijn van harte welkom man Klik om te vergroten... Tegen die tijd kan @PyroRJ geen trap meer op hoor