The Great Wall [Compound]

Er is een versie van dit product met ander artikelnummer (HF-90-2402+HF-90-2403) en die is 1.3G geclassificeerd. De Lesli versie heeft een ander artikelnummer en aangezien die zonder kooi een 1.4G classificatie heeft moet dat een versie van het product zijn met een lager percentage flash kruit. Er is geen enkel feit dat op misleiding wijst maar het zou mij ook niet helemaal verbazen als de video van de HF-90-2402+HF-90-2403 versie is. Ik denk dat we het pas zeker willen weten als er straatfilmpjes van de Lesli versie verschijnen.

Het zou overigens kunnen zijn dat in Duitsland beide versies verkocht worden tenzij Lesli vanaf dit jaar het alleenrecht voor de verkoop in Duitsland bedongen heeft en dat lijkt me sterk.

Video van de HF-90-2402+HF-90-2403:

Weet jij of de andere Riakeo boxen van Lesli ook een 1.3G versie hebben ?
Bijv. De Peking Opera 100?

Hoe is de burst van deze?
Van de 1.4G versie is de burst prima maar zoals te verwachten niet heel hard. Dat is bij de gebruikte effecten ook niet per se nodig want de spreiding is dik in orde. Ik kan me wel voorstellen dat een 1.3G versie meer burst heeft en dus ook wat meer spreiding.

Irritant hè? Hebben er hier wel meer een handje van helaas.

Houd dan gewoon je mond óf zeg dan ook waar we het kunnen kopen, zodat je je mede freaks kan helpen.
Had al eerder gereageerd op dit soort berichten elders maar het is erg vermoeiend dat spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet.

Ja eens! Juist bij dit soort boxen die al reteduur zijn is het chill als je van andere forumleden weet waar je het goedkoper kan halen. En bereid zijn om het gewoon te delen

Jongens rustig rustig..

Ik zit niet 24-7 op mijn telefoon/laptop, laat staan op het forum.
Net als jullie klaarblijkelijk niet de topics doorlezen.
De deal is namelijk ook al in 2 andere topics voorbij gekomen.

Het is overigens volgens de voorwaarden van het forum niet toegestaan om de winkels te noemen in het product topic met prijs erbij.

Met een PB had ik een melding gekregen en had ik kunnen reageren, waar dit was.
Ook een kleine moeite geweest overigens.

Jongens rustig rustig..

Ik zit niet 24-7 op mijn telefoon/laptop, laat staan op het forum.
Net als jullie klaarblijkelijk niet de topics doorlezen.
De deal is namelijk ook al in 2 andere topics voorbij gekomen.

Het is overigens volgens de voorwaarden van het forum niet toegestaan om de winkels te noemen in het product topic met prijs erbij.

Met een PB had ik een melding gekregen en had ik kunnen reageren, waar dit was.
Ook een kleine moeite geweest overigens.
Ik vind dit best wel een bizarre reactie. Maar wel goed van je dat je deze voor €279,50 hebt kunnen aanschaffen!

Alle argumenten weerleggen heb ik ook geen zin in, ik denk dat iedereen die je reactie leest wel beter weet. Maar als je wilt kan ik dat alsnog doen via PB, wil het hier nog proberen gezellig te houden.

Fijn weekend verder Mark77!

Ontopic: Wat een box is dit, op de video’s komt het echt over als een topding. Alleen vraag ik me wel af of dat de 1.4 of 1.3 versie is.

Dus het is bizar dat ik niet 24/7 op dit forum zit? Of begrijp ik je verkeerd?
Overigens mag je dat vinden natuurlijk.

Maar nogmaals, het is conform reglementen van dit forum niet toegestaan om winkels icm prijzen te vermelden in product topics.
Er staat zelfs expliciet vermeld dat er dan een PB gestuurd dient te worden.
Ik heb dan ook geen zin in gezeik of waarschuwing vanuit de de leiding.

Mocht je het niet eens zijn met de regels van dit forum, raad ik aan bij iemand van VWC je beklag te doen ipv een lid die zich aan de regels probeert te houden.
Ik heb de regels namelijk niet verzonnen.

Overigens heb ik deze gisteren niet aangeschaft voor 279,50 daar ik hem al had besteld.

Ik wil je ondanks mijn bizarre reactie wel een fijn weekend toewensen👍

Je mag me trouwens altijd een PB sturen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan