mrfireworks81
VWC lid
Voor deze tijd is het idd een prima deal voor deze box.Bij Blitterswijk vandaag in de flash voor 310,- niet de goedkoopste ooit maar voor deze tijd een prima deal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor deze tijd is het idd een prima deal voor deze box.Bij Blitterswijk vandaag in de flash voor 310,- niet de goedkoopste ooit maar voor deze tijd een prima deal.
kak, gemist...285 EURO in Flash tot vanavond bij 365
Weet jij of de andere Riakeo boxen van Lesli ook een 1.3G versie hebben ?Er is een versie van dit product met ander artikelnummer (HF-90-2402+HF-90-2403) en die is 1.3G geclassificeerd. De Lesli versie heeft een ander artikelnummer en aangezien die zonder kooi een 1.4G classificatie heeft moet dat een versie van het product zijn met een lager percentage flash kruit. Er is geen enkel feit dat op misleiding wijst maar het zou mij ook niet helemaal verbazen als de video van de HF-90-2402+HF-90-2403 versie is. Ik denk dat we het pas zeker willen weten als er straatfilmpjes van de Lesli versie verschijnen.
Het zou overigens kunnen zijn dat in Duitsland beide versies verkocht worden tenzij Lesli vanaf dit jaar het alleenrecht voor de verkoop in Duitsland bedongen heeft en dat lijkt me sterk.
Video van de HF-90-2402+HF-90-2403:
Enkel The Great Wall heeft een 1.3 versieWeet jij of de andere Riakeo boxen van Lesli ook een 1.3G versie hebben ?
Bijv. De Peking Opera 100?
Oke thanksEnkel The Great Wall heeft een 1.3 versie
Die wil ik!Enkel The Great Wall heeft een 1.3 versie
in Duitsland bij veel winkels verkrijgbaarDie wil ik!
Van de 1.4G versie is de burst prima maar zoals te verwachten niet heel hard. Dat is bij de gebruikte effecten ook niet per se nodig want de spreiding is dik in orde. Ik kan me wel voorstellen dat een 1.3G versie meer burst heeft en dus ook wat meer spreiding.Hoe is de burst van deze?