The Great Wall [Compound]

Jongens jongens, we moeten vuurwerklontjes aansteken he niet me kaar de lontjes
Sommige hebben blijkbaar een schietlont.

Overigens on topic.
De 1.3g is over de grens nog verkrijgbaar, maar heb het niet goedkoper gezien dan 349,-

Ik had vorig jaar de "normale" 1.4 versie en daar was niks mis mee, alleen jammer van de wind i.v.m. de gouden effecten.

Sommige hebben blijkbaar een schietlont.
Moah ik snap wel de reactie opzich wel, want je ziet het regelmatig terugkeren.

Daarnaast; er worden nu heel veel winkels met prijzen genoemd. Zelfs op de voriga pagina al 2 keer. Blijkbaar is het geen regel die nu nog gehandhaafd wordt.

Maar als je je toch aan deze regel wil houden (wat je goed recht is), waarom zou je dan alleen een prijs gaan noemen waar jij hem voor gezien hebt? Komt iid wel een beetje over als interessant doenerij van: ik zie ik zie wat jij niet ziet. Ook al was dat misschien niet de bedoeling.

Maar goed, iedereen gaat over zijn eigen inbreng en een andere staat daar weer vrij in om daar op te reageren.

Alle winkel topics zijn open toch?! Dan kan in ieder topic toch verteld worden hoeveel een product daar kost?! Volgens mij was dat meer toen alleen de freaktopics open waren. Nu kan je het overal melden kijkt me!

Jongens rustig rustig..

Ik zit niet 24-7 op mijn telefoon/laptop, laat staan op het forum.
Net als jullie klaarblijkelijk niet de topics doorlezen.
De deal is namelijk ook al in 2 andere topics voorbij gekomen.

Het is overigens volgens de voorwaarden van het forum niet toegestaan om de winkels te noemen in het product topic met prijs erbij.

Met een PB had ik een melding gekregen en had ik kunnen reageren, waar dit was.
Ook een kleine moeite geweest overigens.

Volgens mij mag je toch gewoon prijs + winkel noemen?

Jongens rustig rustig..

Ik zit niet 24-7 op mijn telefoon/laptop, laat staan op het forum.
Net als jullie klaarblijkelijk niet de topics doorlezen.
De deal is namelijk ook al in 2 andere topics voorbij gekomen.

Het is overigens volgens de voorwaarden van het forum niet toegestaan om de winkels te noemen in het product topic met prijs erbij.

Met een PB had ik een melding gekregen en had ik kunnen reageren, waar dit was.
Ook een kleine moeite geweest overigens.
Dus het is bizar dat ik niet 24/7 op dit forum zit? Of begrijp ik je verkeerd?
Overigens mag je dat vinden natuurlijk.

Maar nogmaals, het is conform reglementen van dit forum niet toegestaan om winkels icm prijzen te vermelden in product topics.
Er staat zelfs expliciet vermeld dat er dan een PB gestuurd dient te worden.
Ik heb dan ook geen zin in gezeik of waarschuwing vanuit de de leiding.

Mocht je het niet eens zijn met de regels van dit forum, raad ik aan bij iemand van VWC je beklag te doen ipv een lid die zich aan de regels probeert te houden.
Ik heb de regels namelijk niet verzonnen.

Overigens heb ik deze gisteren niet aangeschaft voor 279,50 daar ik hem al had besteld.

Ik wil je ondanks mijn bizarre reactie wel een fijn weekend toewensen👍

Je mag me trouwens altijd een PB sturen
Dat je niet 24/7 op dit forum zit snap ik. Dat een PB sturen een kleine moeite is, ben ik mee eens. Weet persoonlijk niet wat voor verschil het maakt sinds we bijna allemaal op elkaar reageren in topics.

Maar na mijn bericht, waarbij je overigens wel een melding van krijgt wanneer iemand je bericht citeert. Zat je nog 26 minuten (om precies te zijn) op het forum. Dus het niet gezien/niet opgemerkt gedeelte lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk voorkomen.

Wat betreft het plaatsen van winkel en/of prijs bij product topics weet iedereen dat dit gedoogd wordt. Heb nog niemand verbannen zien worden hierom, sterker nog. Zelfs geen waarschuwing ooit gezien. Maar corrigeer me vooral als ik het mis heb. Maar als je dan toch geen zin hebt in gezeik of een waarschuwing, en echt zo bang bent. Waarom doe je het dan toch?
img23459764753.png

Heb geen moeite met de regels of het eraan houden. Ik doe mijn best. Maar als je de regels zo goed kent, en je er aan wilt houden. En overtreed je die regels zelf dan notabene, lijkt het me niet dat je er bang voor bent.

Overigens is dit mijn laatste reactie erover. Je mag mij trouwens ook altijd een PB sturen.

Fijne avond mark77.

Hier gaan we van genieten met oud en nieuw. Vooral met weinig wind gaat deze imposant zijn denk ik zo
Vorig jaar schoot de buurman hem echt vlak na 12. Op dat moment nog allemaal gelukkig Nieuwjaarwensen enz dus was een beetje afgeleid. Weet nog dat hij echt heel imposant was maar echt niet tot zijn recht kwam in de wind. Daarom zelf ook besloten wat waaiers en goudbakken niet te schieten. Onder goede omstandigheden moet dit in de straat echt een bizar geluksmomentje worden, veel plezier!

Back
Bovenaan