The Great Wall [Compound]

Als je alleen dat ritje maakt voor die zou ik hem persoonlijk in de buurt halen. Of je rijdt nagenoeg gratis en het maakt je niet uit dat je minimaal 4 uur kwijt bent

*Bij een winkel in Amersfoort kan je hem vatten voor €299,00

Dat is een hele mooie prijs!

Laatst bewerkt:
Iemand die hier aanbevelingen heeft ik zit namelijk enorm te twijfelen tussen deze, exceptional en exquisite fantasy :)
Moeilijke keuze inderdaad! Great Wall stond vrij hoog op de lijst, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Exceptional! Dit zou de doos worden als ik 1 maal het budget had!

Ik ben wel fan van de GW. Al is het een kwestie van smaak waar je keuze op valt.. alle 3 topdozen.
Mijn voorkeur gaat uit naar producten met veel kleur dus dat zou in dit geval de exquisite fantasy zijn. Het enige wat mij tegen houd bij deze is dat het niet allemaal 30mm is maar ook 25mm en 20mm en dat zie je wel terug bij sommige boeketten.

Moeilijke keuze inderdaad! Great Wall stond vrij hoog op de lijst, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Exceptional! Dit zou de doos worden als ik 1 maal het budget had!
Exceptional is zeker erg gaaf had alleen van mij iets meer kleur nog in gemogen :)

Back
Bovenaan