Dan zou het in Nederland toch ook slecht moeten zijn?Jij zegt dat je Riakeo uit BE niet denderend vond, dus geef ik aan dat het mogelijk komt omdat het ook kooiloos is...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou het in Nederland toch ook slecht moeten zijn?Jij zegt dat je Riakeo uit BE niet denderend vond, dus geef ik aan dat het mogelijk komt omdat het ook kooiloos is...?
Nou ik had de Warrior en de Shameless en die waren heel goed!Eens! Al was riakeo uit België vorig jaar ook niet echt denderend goed.
Vet hoor! Heb je die zelf afgestoken?
Helaas niet, deze kwam ik tegen op een YouTube kanaal en vond het beeldmateriaal (en de weersomstandigheden) te mooi om niet te delenVet hoor! Heb je die zelf afgestoken?
Ik heb deze nog over van afgelopen oud en nieuw... hehe
Waar 280,-?Twijfel 280 doen of niet? Heb het idee dat deze nog wel ergens anders in de aanbieding voorbij komt dit jaar en dichter bij huis maar ja. Wil hem wel perse hebben dit jaar hahaha
Langenberg met kortingcode van Hemelvaart.Waar 280,-?
Die dus inderdaad! Alleen wel enkele reis van 200km voor mij......Langenberg met kortingcode van Hemelvaart.
ik zit in hetzelfde schuitje, had ze graag leeg gekocht met funke maar het is bijna 3 uur enkele reis voor mij...Die dus inderdaad! Alleen wel enkele reis van 200km voor mij......vandaar de twijfel
Als je alleen dat ritje maakt voor die zou ik hem persoonlijk in de buurt halen. Of je rijdt nagenoeg gratis en het maakt je niet uit dat je minimaal 4 uur kwijt bentDie dus inderdaad! Alleen wel enkele reis van 200km voor mij......vandaar de twijfel