Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga je met die 3x Riakeo vlaggenship compounds eindigen? Extraordinary - Great Wall - Excellence, moet gegarandeerd een mega-finale zijn.De shop had de Artificial Pyro (die ik al heb) neergezet op de toonbank in plaats van The Great Wall.
Gelukkig zag ik het op tijd. Hij is binnen
Bekijk bijlage 1806545
Mag men niet meer sceptisch zijn en meningen herzien???Al die freaks die begin dit jaar zeiden; riakeo nl van lesli, allemaal kooiloos, kan niks worden…
Die zelfde nu…
Heerlijke bakken zijn het, sommige wel wat snel maar wat een kwaliteit!
Ja dat heb je goed en ook de Song Dynasty ertussen is feestGa je met die 3x Riakeo vlaggenship compounds eindigen? Extraordinary - Great Wall - Excellence, moet gegarandeerd een mega-finale zijn.
Mwah valt mee heb de riakeo cupido outburst en riakeo 500 en eclypseAl die freaks die begin dit jaar zeiden; riakeo nl van lesli, allemaal kooiloos, kan niks worden…
Die zelfde nu…
Heerlijke bakken zijn het, sommige wel wat snel maar wat een kwaliteit!
Bizar goed hé, volg je op in het idee, volgend jaar alle grote jongens van Riakeo in huis!Man man man... zoveel spijt dat ik maar 1 cake heb. Volgend jaar zeker 5 blokken van ze halen.
Damn, ik ben echt hartstikke jaloers! Dan heb je ook nog eens die Artificial Pyro, die hier niet op de foto te zien is. Maar ooh ooh ooh, wat een mega mooie collectie heb je! Het zijn misschien niet erg veel compounds, maar wel echt gewoon een aantal van de beste van compounds die er zijn. TOP!! TOP!! TOP!!De shop had de Artificial Pyro (die ik al heb) neergezet op de toonbank in plaats van The Great Wall.
Gelukkig zag ik het op tijd. Hij is binnen
Bekijk bijlage 1806545
Ik maak morgenavond wel een paar foto's maar het is veel. Veel meer dan de foto die je zag. Is een reden want heb wat te vieren dus denk dat we volgend jaar wel wat rustiger aan gaan doen.Damn, ik ben echt hartstikke jaloers! Dan heb je ook nog eens die Artificial Pyro, die hier niet op de foto te zien is. Maar ooh ooh ooh, wat een mega mooie collectie heb je! Het zijn misschien niet erg veel compounds, maar wel echt gewoon een aantal van de beste van compounds die er zijn. TOP!! TOP!! TOP!!
Oh, ik had even niet in de gaten dat het van jou was.Ik maak morgenavond wel een paar foto's maar het is veel. Veel meer dan de foto die je zag. Is een reden want heb wat te vieren dus denk dat we volgend jaar wel wat rustiger aan gaan doen.
40 stuks maarliefstVathorst niet in zuiden maar heeft flink ingeslagen nog.