Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel voor een derde Pyroclasm. Mag dat ook?
Dan moet ik even verhuizen.Als dit zo doorgaat heeft iedereen net zoveel great walls als transbombers liggen de 31e![]()
Kreeg gister bericht van de dealer dat de Sylvester mainframe te laat binnen kwam. Heb maar besloten wat bij te leggen en toch deze mee naar huis te nemen. Ben heel erg benieuwd.
Poeh wat een units ook allemaal zeg he. Hopelijk past het moet op dezelfde rit ook nog wat bestelling halen
Betere deal!Kreeg gister bericht van de dealer dat de Sylvester mainframe te laat binnen kwam. Heb maar besloten wat bij te leggen en toch deze mee naar huis te nemen. Ben heel erg benieuwd.
Kreeg vandaag bericht dat er te weinig geleverd waren en dus deze niet meer ophalen morgen
Had toch de topper van de avond moeten worden,
Volgens mij waren er voldoende beschikbaar bij Lesli dus is het geen kwestie van "te weinig geleverd" maar een kwestie van "te weinig besteld".Kreeg vandaag bericht dat er te weinig geleverd waren en dus deze niet meer ophalen morgen
Had toch de topper van de avond moeten worden,
Zoals zo vaak gebeurd. Voor een winkelier is het makkelijker om te zeggen dat er niet genoeg geleverd zijn dan te moeten zeggen dat hij zelf te weinig besteld heeft.Volgens mij waren er voldoende beschikbaar bij Lesli dus is het geen kwestie van "te weinig geleverd" maar een kwestie van "te weinig besteld".
Anders misschien Kuiper.

Volgens mij waren er voldoende beschikbaar bij Lesli dus is het geen kwestie van "te weinig geleverd" maar een kwestie van "te weinig besteld".
Ik kreeg juist bij 2 winkels te horen dat ze uitverkocht zijn bij LesliVolgens mij waren er voldoende beschikbaar bij Lesli dus is het geen kwestie van "te weinig geleverd" maar een kwestie van "te weinig besteld".
Klopt. Ze zijn op bij LesliIk kreeg juist bij 2 winkels te horen dat ze uitverkocht zijn bij Lesli
Dat klopt, maar wel gewoon uitgeleverd. Dus als een winkelier er meer verkoopt dan inkoopt ligt het bij de winkelier.Ik kreeg juist bij 2 winkels te horen dat ze uitverkocht zijn bij Lesli