The Great Wall [Compound]

Kreeg vandaag bericht dat er te weinig geleverd waren en dus deze niet meer ophalen morgen :cry:
Had toch de topper van de avond moeten worden,

Dan zou ik je geld direct terugvragen. Er is genoeg voorraad bij andere winkels. Vuurwerk Vathorst heeft er wellicht een paar. Anders misschien Kuiper. Anders Vuurwerk Franeker. Vuurwerkfeestje kan ze misschien laten komen met de levering de 30ste of 31ste.

Het moet de winkel gaan om een tevreden klant... als jij het product elders kunt kopen uit voorraad en niet bij hen kunt krijgen lijkt mij dat een goede oplossing. Jij bent immers tevreden dan dat jij je bestelde product in handen hebt. En het gaat hierbij niet om de concurrent, maar door gebrek aan voorraad bij je huidige winkelier. Kosten zijn er niet gemaakt... het product is immers niet geleverd. Alleen kosten in tijd... maar dat hoeft niet volledig voor jou rekening te vallen voor 1 product dat niet geleverd is.

Genoeg argumenten. Succes!

Anders misschien Kuiper.

Al jaren 1 van de vaste adressen, hier helaas gebeurd.. Heb wel 2 andere van Riakeo als vervanging gekregen want was nog meer niet binnen dus is verder gewoon netjes opgelost :)
Maar ga hem inderdaad nog even ergens halen.

Volgens mij waren er voldoende beschikbaar bij Lesli dus is het geen kwestie van "te weinig geleverd" maar een kwestie van "te weinig besteld".

Extra zuur dit! Hopen dat jullie allemaal meer geluk hebben

Back
Bovenaan