The Branco [Compound]

Ik vond dit gister op de demo 1 van de dikste boxen die ik de afgelopen tijd voorbij heb zien komen.
Wat een heerlijke mines zitten hier in.

Hierbij een foto van 3 op een rij:

dsc_5067.jpg

Vind ik persoonlijk dan wel weer heel fijn. Zo kun je meer genieten van de effecten en krijgt elke mine de kans ipv dat die in elkaar over schieten.
Een parel van een box die ik dit jaar zeker wil bemachtigen.

Voor het eerst live gezien, op afstand natuurlijk, maar dan al mooi en in de straat is dit gewoon een monsterlijke bak door die mines vooral. Tempo is een ding, maar aan de andere kant maakt een salvo wel indruk en stel je je in op het volgende salvo.

Eentje die ik even noteer op het wensenlijstje, deze moet je echt in een straat ervaren, ook te zien in de straat films.

Wat mij betreft de topper van de avond! Vanaf beeld bijna niet goed te beoordelen. Enorm brede en behoorlijk indrukwekkende effecten. Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Evolution Dealer Avond 2019:

Wat mij betreft de topper van de avond! Vanaf beeld bijna niet goed te beoordelen. Enorm brede en behoorlijk indrukwekkende effecten. Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Evolution Dealer Avond 2019:

Die mines moet je echt ervaren. In Burning Airfield op ongeveer 90 meter voelde je ze al, op de demo bij Evo ( 60 meter ? ) waren ze nog intenser. Moet je na gaan in de straat :D

Buiten dat zijn ze ook gewoon schitterend en lastig met camera vast te stellen.

Zelf had ik hem voor het eerst live gezien op de demo van Ano Milheeze 2018. Daar was ik desondanks de behoorlijke afstand al erg onder de indruk.
En heb het al eerder in dit topic gezegd daags na oud & nieuw, maar in de straat weet je echt niet wat je overkomt met die mines. Op geen enkel filmpje is vast te leggen hoe gruwelijk dat gevoel is.

De buurman had het 2 weken later nog over die bak 'met die muren van vuur' zo dicht bij de grond. :D

Mega willows of the branco? Welke geeft het meeste geweld?

Vind zelf de Mega Willows wel meer geweldig geven. De mines van The Branco zijn mega indrukwekkend, maar de tijd tussen de salvo's maakt hem voor mij toch wat minder heftig. Wel heel erg gaaf uiteraard.

Back
Bovenaan