The Branco [Compound]

Ik heb deze niet zelf geschoten, maar hij werd wel vanaf "mijn stooklocatie" tot ontbranding gebracht. Ik vond het een indrukwekkende box, welke qua mines zich zeker kon meten met de mines uit de Acatenango, maar niet met de 50 mm mines uit de Skyline on Fire. Omdat de schietrichting continu in W shape was, gaf dit wel een rustig beeld, ondanks het niet zo rustige karakter.

Wat een grandioze bak was dit zeg! In de straat op een meter of 8 a 10 afstand, weet je echt niet wat je overkomt met die gruwelijk vette mines. De boeketten in het midden waren ook een stuk groter en voller, dan te zien was bij eerdere demo's. Samen met de Mega Willows de box van de avond voor mij.
Zal later ook mijn straatfilm nog eens plaatsen hier, welke overigens niet altijd op beeld paste.. zo groot. :D

Hier nog de film. :)

Weet iemand de afmetingen van deze box?
Dan kan ik een plank op maat maken om een aantal van deze achter elkaar te knopen

Niet normaal deze box. We stonden op een best grote afstand maar je kon de doffe dreunen nu zelfs nog gewoon voelen. Een maatje van mij had nog niet van deze box gehoord maar we hebben 'm beide direct op de verlanglijst en hij gaat er 100% komen. Ook heerlijk met die 30mm salvo's tussen door. Maar besef wat een beleving dit moet zijn geweest in de straat op 15 meter afstand.. voor mij persoonlijk de beste box die geschoten is gisteren. De mines waren echt gigantisch!

Op onderstaand filmpje te zien om 03:51

Niet normaal deze box. We stonden op een best grote afstand maar je kon de doffe dreunen nu zelfs nog gewoon voelen. Een maatje van mij had nog niet van deze box gehoord maar we hebben 'm beide direct op de verlanglijst en hij gaat er 100% komen. Ook heerlijk met die 30mm salvo's tussen door. Maar besef wat een beleving dit moet zijn geweest in de straat op 15 meter afstand.. voor mij persoonlijk de beste box die geschoten is gisteren. De mines waren echt gigantisch!

Op onderstaand filmpje te zien om 03:51

Marchel had het over 90% sample in de chat dus ben benieuwd of dit ook productie was

Ik heb er 2 op de lijst staan voor 2020/2021, maar 1 is meer dan genoeg. 100% WOW-factor! Toch ga ik voor 2 stuks:p

Ja deze was echt dik 1 van de toppers in mijn ogen van de demoavond! Prachtig dat geluid hoe die bombettes gelanceerd worden en dat maakt het met de effecten en spreiding tot een beauty...

Echt een van de toppers van de avond, dikke mines, mooie boeket spreiding en dat lanceer geluid is echt super vet. Heb nog even getwijfeld om een 2e exemplaar te bestellen maar 1 bak bied al spektakel genoeg.

Als ik EVO was zou ik meer van dit type bakken ontwikkelen in de specials lijn. Stuk of 6 bakken van dit kaliber bakken en je zet een mini prof show in de straat

Nogmaals gezien weer. Echt prachtige mines en een super dikke lancerings geluid. Ook de 30mm boeketten in het midden zijn heerlijk. Dit is 1 van de weinige boxen waarvan ik 100% zeker weet dat ie bij me in de straat staat.

Back
Bovenaan