Tailgate Fan

Zal hier ook worden geschoten en worden verwerkt in een kleurenproject, met o.a. de Crosette Switch en peony cakes. Kijk hier misschien wel het meeste naar uit! :handsup:

Hier ook besteld. Ook voor een kleuren projectje met een karton streetmuscle en wicked whistle en 4x crossete switch:handsup:

Hier ook besteld. Ook voor een kleuren projectje met een karton streetmuscle en wicked whistle en 4x crossete switch:handsup:

Toevallig, ik schiet hem ook met o.a. de Streetmuscle erbij en zoals genoemd de Crosette Switch. Ben benieuwd! :thumbsup:

Bij mij zal het de opener van het showtje zijn, wellicht dat ik er 3 collosal achter zet in W-shape die inkomen bij de 3de waaiergroep.

Helaas nog niet bij mijn 2 dealers online zien komen, en heb keihard met mezelf afgesproken dat ik het bij deze 2 dealers hou dit jaar. Jammer, want dit is precies iets wat ik zou willen toevoegen in m’n show, geweldig!!

Helaas nog niet bij mijn 2 dealers online zien komen, en heb keihard met mezelf afgesproken dat ik het bij deze 2 dealers hou dit jaar. Jammer, want dit is precies iets wat ik zou willen toevoegen in m’n show, geweldig!!

Ik voel een derde bestelling aankomen :D Maar wellicht dat je je dealer ook even kan contacten om hem toch op te nemen :wink:

Deze ziet er goed uit op film. Mooie kleuren en tails. Zie onderstaand filmpje op 3:56 min.

Film is van Pyroworld:

Ook op bovenstaande wordt het weer bevestigd dat dit echt een hele dikke topper is. Die kleuren komen ook nu weer prachtig uit en je hoort aan de reacties dat het in de smaak valt.

Ik denk dat ik hem doorkoppel aan 2x code red als finale ofzo. Past hij qua kleuren ook perfect bij

Back
Bovenaan